וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"21" של אדל הוא האלבום הנמכר ביותר במאה ה-21 בבריטניה

שני גורקביץ'

5.12.2011 / 11:18

אחרי עשרה חודשים בלבד עקף אלבומה של הזמרת הצעירה את אלבומה השני של איימי וויינהאוס שהחזיק בתואר עד היום

הזמרת הבריטית אדל אולי מתקשה לשיר לאחרונה, אבל אין ספק שהיא עדיין נשמעת - על פי נתוני מכירות רשמיים עולה היום (שני) כי אלבומה השני של אדל, "21", הוא האלבום הנמכר ביותר במאה ה-21 בבריטניה. מדובר בהישג חסר תקדים, לאלבום שיצא רק לפני עשרה חודשים, ומכר עד היום 3.4 מיליון עותקים בבריטניה בלבד.

בכך עקפה אדל את מי שהחזיקה בתואר עד עתה, איימי וויינהאוס, עם אלבומה השני "Back to Black" שיצא ב-2006 ונמכר ב-3.3 מיליון עותקים עד היום. "21" יצא בינואר האחרון, ונכנס היישר למקום הראשון של מצעד המכירות. מאז נותר האלבום בין עשרת הנמכרים ביותר בממלכה, כאשר אתמול זינק מהמקום התשיעי לחמישי - ככל הנראה בשל ההכרזה על מועמדותה של אדל לשישה פרסי גראמי, בהם גם "אלבום השנה".

עד עתה נמכרו יותר מ-12 מיליון עותקים של "21" ברחבי העולם, ועל פי התחזיות, בעקבות החגים צפויות המכירות לחצות את קו ה-13 מיליון עד סוף החודש. בשבוע שעבר יצא אלבום ההופעה של אדל ברויאל אלברט הול, בו מבצעת הזמרת את להיטיה כמו גם קאברים לקיור ובוב דילן. האלבום זכה לביקורות מצויינות, ונכנס אתמול הישר למקום השלישי במצעדים הרשמיים בבריטניה.

במקביל מוטרדים מאוד הבריטים ממצבה הבריאותי של הזמרת שעברה לאחרונה ניתוח במיתרי הקול, והפסיקה לשיר ולדבר על מנת לזרז את הליך ההחלמה ממנו. בשבוע שעבר פורסם כי אדל החלה לתקשר עם הסביבה דרך אפליקציית אייפון מיוחדת, הדומה לזו שמאפשרת לפיזיקאי סטיבן הוקינג לתקשר עם העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל
  • 21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully