וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא בקליפ ל-"Marry The Night": עירום, פיצוצים וקורנפלקס

2.12.2011 / 9:26

הקליפ שביימה גאגא בעצמה נמשך לא פחות מ-14 דקות ומציג את הליידי בעירום באמבטיה, בבית משוגעים, ובסצנה מטרידה ביותר עם חבילת קורנפלקס

אחרי מה שנדמה כאינספור טיזרים, הקליפ המצופה של ליידי גאגא ל-" Marry The Night" דלף לרשת לפני הבכורה הרשמית שלו בטלוויזיה. מדובר למעשה במעין סרט קצר שאורכו לא פחות מ-14 דקות והוא בויים בידי ליידי גאגא עצמה עם כוריאוגרפיה של ריצ'רד ג'קסון.

צפו בקליפ:

גם הפעם ליידי גאגא לא מאכזבת ומוציאה קליפ פרובוקטיבי ביותר שגם מעיד על מידה לא מבוטלת של יכולת לצחוק על עצמה. הקליפ מתחיל בסופו של הסיפור, כאשר הזמרת מאושפזת בבית חולים לחולי נפש במצב נפשי רעוע. היא פונה אל האחות ואומרת לה שהיא חייבת להיות מפורסמת כי אין לה עוד מה להפסיד. המשך הקליפ מראה לנו איך הגיעה למצב הזה כשהיא מנסה לרדוף אחר התהילה ויוצאת למסע של הרס עצמי - משתכרת, מקיאה, לובשת בגדים וכובעים מגוכחים (מזכיר משהו?).

ליידי גאגא נעזרת בקפיצות בזמן ובעריכה הקצבית, כדי לספר סיפור על תהילה והמחיר שלה. מלאה במודעות עצמית וחוש הומור לא רע, מציגה גאגא את הגרסה המקוצרת שלה לסרט "ברבור שחור". על הדרך היא מציגה את גופה הערום באמבטיה, מפוצצת מכוניות ומפתיעה בסצנה מטרידה עם חבילת קורנפלקס.

שלשום הופיעה ליידי גאגא עם השיר "Marry The Night" בטקס הכרזת המועמדויות לפרסי הגראמי. באותו המעמד נודע גם כי אלבומה של גאגא, "Born This Way", מועמד לפרס האלבום הטוב ביותר וכן כי היא מועמדת גם לפרס ביצוע הסולו הטוב ביותר בפופ על "You And I".

ליידי גאגא מופיעה עם השיר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully