וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס בת 30: רגעי השיא והשפל של נסיכת הפופ

חגית גינזבורג

2.12.2011 / 7:15

ילדה פתיינית, כוכבת פופ, סמל סקס, משוגעת עם קבלות, אמא ומאמי לאומית: הגרף הפסיכי של בריטני ספירס בין גאות ושפל, לרגל יום הולדתה ה-30. מיוחד

«object width="450" height="600"»«param name="movie" value="https://mm.walla.co.il/archive/1181505-28.swf "»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="https://mm.walla.co.il/archive/1181505-28.swf " allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="450" height="600"»«/embed»«/object»

בריטני ספירס בת 30. איזה משפט מוזר זה; מי שהחלה את הקריירה שלה כמלכת מועדון מיקי מאוס והילדה מתוקה של השכן ממול, הספיקה לצבור חוויות בשביל שלושה גלגולי חיים לפחות: הנערה שכולם רוצים להיות הראשונים שלה בתיכון, ההיא שנולדה לעשות אותנו שמחים, האישה המתבגרת שכבר יודעת מה כולנו אוהבים, האמא המפתיעה, הפסיכית עם הקרחת ונסיונות ההתאבדות, האמנית שכולם חשבו שגמרה את הקריירה והמתקמבקת שכולם נהנים לפרגן לה: בין "...Baby One More Time" ועד "Till The World Ends" בריטני ספירס הספיקה להיות קונצנזוס עולמי וגם פרסונה נון-גרטה; גם הכלה המושלמת וגם האישה מהגיהנום; גם כוכבת פופ חדשנית וגם מוזיקאית גמורה עם יועצים נוראיים וקריירה בדעיכה.

מבט רחב על הקריירה שלה דרך נקודות השפל והגאות מגלה תנודתיות נדירה שמעידה גם על הטעויות הרבות שעשתה, אבל גם על כושר ההישרדות הפנומנלי שלה, בוודאי במאה ה-21, זו שמתמחה בהכתרת מלכות וגם בחיסולן ברוב עונג. טקס פרסי הקליפים האחרון של MTV, בו קיבלה סוג של פרס מפעל חיים וגם נשיקונת מליידי גאגא היה הרגע שבו היא הבינה שהיא הצליחה - היא נשארה על הרגליים למרות הכל. כבר אז קיבלה ספירס למעשה את מתנת יום ההולדת המושלמת לגיל 30 - היא עדיין איתנו, וטוב שכך. מזל טוב בריטני, ביץ'.

בריטני ספירס בת 30: 7 סיבות לאהוב אותה
בריטני ספירס בת 30: מה לעזאזל היא לובשת?
האלבום האחרון של בריטני ספירס - הטוב ביותר שלה
בריטני ספירס בוואלה! Music
מה הרגע הבלתי נשכח בקריירה של בריטני ספירס לדעתכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully