וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב בני ברק ביצע מעשי סדום בנערים

גלעד גרוסמן

28.11.2011 / 11:20

על פי כתב האישום, האיש ביצע במשך כשנה מעשי סדום בנער בן 15, ובמשך כ-3.5 שנים ביצע מעשים מגונים בנער נוסף. בבקשת המעצר נכתב עליו כי "שיחר לטרף וניצל את הקטינים בתואנות שווא"

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד תושב בני ברק בן 69, הנאשם בביצוע מעשי סדום בנער בן 15 במשך כשנה. בנוסף, הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית של נער נוסף.

על פי כתב האישום, במשך כשנה נהג הנאשם לבקש מהנער לסייע לו בעבודות גניזה במחסן שבביתו וביצע בו מעשי סדום. באחד המקרים הוא מישש את חזהו של הנער ואמר לו: "ככה תעשה לחברה שלך, ככה תעשה לאשתך". עוד עולה מכתב האישום כי לפני כשבוע פגש הנאשם בנער בבית כנסת בבני ברק והזמין אותו להתלוות אליו לסעודה שלישית. לאחר מכן הלכו השניים לבית כנסת אחר, ושם ביצע בו החשוד מעשים מגונים.

לטענת הפרקליטות, במשך כשלוש שנים וחצי ביצע האיש מעשים מגונים בנער נוסף. המקרה האחרון אירע לפני כשבוע וחצי, אז התיישב הנאשם ליד הנער בבית כנסת בבני ברק, הכניס את ידו של הנער מתחת לטלית שעטה, ובהמשך הניח את ידו שלו על איבר מינו של הנער. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום הליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו והתנהלותו בתקופה הארוכה בה ביצע את המעשים המיוחסים לו מלמדים כי הוא משחר לטרף ומנצל את גילם הצעיר של הקטינים בתואנות שווא, כשהוא מבקש מהם עזרה בגניזת ספרי קודש הנמצאים אצלו במחסן. כל זאת בכדי לממש את גחמותיו המיניות", כך נכתב בבקשת המעצר.

עוד בנושא:
תקדים: מאסר לפדופיל שהטריד ילדים בטלפון
אישום: ביצע מעשים מגונים בבת 7 בבית כנסת
חשד: עובד סוציאלי תקף מינית את בנם של מטופליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully