וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ראשון בפרשת החשבוניות במעורבות ריקו שירזי

גלעד גרוסמן

18.11.2011 / 21:58

לאחר שבמהלך השבוע נעצר בכיר במע"מ פתח תקווה בחשד שהעלים עין מחשבוניות פיקטיביות שהוגשו לו בעבור שוחד, הערב הוגש כתב אישום ראשון בפרשה נגד שלום ברגיג, החשוד בזיוף חשבוניות

כתב אישום הוגש היום (שישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה בפרשת החשבוניות הפיקטיביות, בה מעורב גם העבריין ריקו שירזי. כתב האישום, נגד שלום ברגיג בן 46 מראשון לציון, חושף את השיטה שבה פעלו החשודים השונים בפרשה. ברגיג נאשם בניסיון לקבל דבר במרמה בנסיבות מחמירות ושימוש במסמך מזויף.

על פי כתב האישום, ברגיג דיווח על הכנסות מעסקת מקרקעין כוזבת בסך של למעלה מעשרה מיליון שקלים ודרש החזר מס בגובה של 1.4 מיליון שקל. עפ כתב האישום, ברגיג היה הבעלים של חברה בתחום אמרגנות והפקות אירועים ודיווח על הכנסות מעסקת מקרקעין כוזבת בסך של למעלה מעשרה מיליון שקלים. בקרוב צפויים כתבי אישום נגד המעורבים האחרים בפרשה, ביניהם גם שירזי עצמו, שנעצר בחודש שעבר.

על פי החשד, נעזר שירזי בעובד מע"מ לשעבר שחיבר בינו לבכירים במע"מ. העובד לשעבר, חשוד כי ניצל את קשריו ברשויות המס על מנת לתווך בהעברת שוחד לפקידי מע"מ כדי ש"יעלימו עין" מהגשת חשבוניות פיקטיביות מטעם חברה, לצורך החזרי מס. ביום רביעי אכן נעצר ראש תחום במע"מ פתח תקווה ומעצרו הוארך בשישה ימים. הבכיר בחשד שאישר את החזרי המס לחשבוניות הפיקטיביות שהגישו, לכאורה, עבריינים מארגונו של ריקו שירזי.

עוד בנושא
נעצר עובד במע"מ בחשד שסייע לעבריין ריקו שירזי
במשטרה חושדים: אבוטבול ניסה לפגוע בשירזי
המשטרה: להרחיק את שירזי ודומרני מנתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully