וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: מומי זפרן סיים את דרכו בקבוצה

13.11.2011 / 16:41

המאמן נפגש עם ראש העיר ולאחר מכן הודיע על התפטרותו. במועדון זעמו על הפגישה והודיעו כי קיבלו את ההתפטרות

בעירוני רמת השרון החליטו להפסיק היום (ראשון) את עבודתו של המאמן מומי זפרן בקבוצה. זפרן הודיע לאחרונה להנהלה שהוא לא מוכן לעבוד עם עוזר מאמן לאחר שזו הבהירה לו שהיא מעוניינת שמנחם קורצקי ימשיך בתפקיד וכן שאלון מזרחי ישמש כמאמן של חלוצי הקבוצה.

ההודעה הזו הרתיחה את ההנהלה וגורם בכיר במועדון אמר אתמול: "מומי יודע את מה שהוא צריך לדעת. אם הוא רוצה לחזור, זה עם מנחם קורצקי כעוזר מאמן וגם עם אלון מזרחי כמאמן חלוצים".

בעקבות חילוקי הדעות זפרן קבע היום פגישה עם ראש עיריית רמת השרון, יצחק רוכברגר, ללא ידיעת יו"ר המועדון מאיר יצחקי וגורם במועדון אמר: "זה הקש ששבר את גב הגמל. מומי לא יוכל להמשיך. אם הוא חשב שהוא יוכל לעקוף את מאיר דרך ראש העיר הוא טעה, כי יצחקי וראש העיר הם כמו איש אחד". לאחר הפגישה בין הצדדים, הודיע זפרן על התפטרותו. המועדון הודיע כי הם מקבלים את ההתפטרות ומסרו כי הם "מאחלים לו הרבה בהצלחה בעתיד".

הוכברגר אמר לאחר הפגישה: "מומי ביקש לסיים את תפקידו. ניסיתי להגיד לו שיישאר אבל הוא היה נחוש ואמר שבנסיבות העניין שנוצר לא טוב שהוא ימשיך. כל עוד אני ראש העיר הדלת של רמת השרון תמיד תהיה פתוחה בפניו. נוצר פה קרע שאני לא מסוגל להבין אותו וחבל שזה קרה".

קורצקי צפוי להחליף את זפרן בשלב זה באימון הקבוצה כאשר בימים הקרובים יוחלט על המאמן שיחליף את זפרן. משה סיני ובני טבק הם כרגע המועמדים שעל הפרק.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully