וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: סוף לרומן של הפינגווינים ההומואים?

דווקא במדינה המפותחת מבחינת זכויות הומואים, שוקלים להפריד בין שני פינגווינים עליזים, שמתחככים זה בזה ומגנים האחד על האחר. הסיבה: לשניים מטען גנטי משובח, שיתבזבז לולא יזדווגו

קנדה נחשבת לאחת המדינות המתקדמות בעולם בכל הנוגע למעמדם וזכויותיהם המשפטיות של הומואים ולסביות בארצה. ולראיה, היא הייתה המדינה הרביעית בעולם לאשר בחוק, באופן מלא, נישואים חד-מיניים. אלא שהדברים לא אמורים, כנראה, כשמדובר בבני מינים אחרים: "באדי" ו-"פדרו" הם שני פינגווינים אפריקניים, שהגיעו ביחד לגן החיות הקנדי מאוהיו שבארצות הברית, ושהמשיכו לשמור על קשר קרוב עם הגעתם לביתם החדש. במהלך היום, כשהמבקרים מגיעים, הם נוהגים לשחות ולשחק יחד – אבל כשיורדת החשכה ומגיע הלילה, הם מתייחדים. כל לילה. לשומרים בגן יש בעיה עם העניין, והם החליטו להפריד ביניהם.

התחככויות, נהמות וחיבוקים

"הם נוקטים בהתנהגות זוגית, כמו שזכרים ונקבות עושים יחד", אמר אחד השומרים בגן לאתר "טורונטו ניוז". ה"התנהגות" הזו כוללת, בין היתר, נהמות המזכירות נעירות חמור, המזוהות כחלק מההתנהגות הזוגית, שומרים זה על זה, מתבודדים בצד, מתחבקים ומתחככים זה בזה, באופן שלא מתיר הרבה מקום לספק. "זה די חדש בשבילנו", אמר שומר אחר בגן. "זה נושא רגיש, אבל נראה שהם במערכת יחסים רומנטית מסוג מזה", הוסיף מנהל הגן, ג'ו טורשוק.

הכוונה של הנהלת הגן להפריד בין החיות, לא נובעת, ככל הנראה, משמרנות יתרה. שני הפינגווינים מזוהים ככאלה בעלי מטען גנטי איכותי במיוחד, והגן מעוניין לנצל את איכויותיהם לטובת זיווג עם נקבות. המהלך המתוכנן זוכה למשנה תוקף לנוכח העובדה שהפינגווינים האפריקניים הם זן בסכנת הכחדה; לפני כמה מאות שנים העריכו כי בעולם ישנם מיליוני פינגווינים אפריקניים בדרום היבשת השחורה, בסוף שנות ה-90 כבר העריכו את המספר בכ-224,000 פרטים, והיום מעריכים כי המספר נמוך עוד יותר.

נטיות הומוסקסואליות בקרב בעלי חיים אינה תופעה נדירה בטבע. ג'ירפות, כמה זנים של דולפינים וגם כאלה של קופים – בקרב כל אלה כבר תועדו קשרים שנתפסות על ידי מדענים כקשרים רומנטיים חד-מיניים. יתרה מזו: בגן חיות בגרמניה כבר זכו לראות שני פינגווינים שפיתחו ביניהם מערכת יחסים כזו. אלא שבגרמניה, כמובן – נמנעו מהפרדה בין הפינגווינים העליזים.

עוד סיפורים מפתיעים מגני החיות בעולם
במקום בובה: בת שנתיים משחקת עם גורת אריות
ירדו מהפסים: הזברות ברחו, גן החיות פונה
בן תערובת: צפו בגור ה”חמוזברה” שנולד בסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully