וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התחבורה ממנה מדען ראשי חדש

ירון אדרי

7.11.2011 / 9:18

שר התחבורה ישראל כץ מינה את ד"ר אמיר זיו-אב לתפקיד המדען הראשי במשרדו. ירכז ויתאם את כל נושאי המחקר ויסייע בייעוץ מדעי וטכנולוגי

מדען ראשי חדש במשרד התחבורה. שר התחבורה ישראל כץ מינה את ד"ר אמיר זיו-אב לתפקיד החשוב במשרדו. ד"ר זיו-אב מתמחה בניתוח תהליכים ובאופטימיזציה של תכנון וביצוע פרויקטים בעיקר בתחום התחבורה, ומשמש כחבר דירקטוריון החברה הממשלתית עשות אשקלון וכחבר הוועד המנהל של מכללת אפקה להנדסה.

עד לאחרונה, שימש ד"ר זיו-אב כחבר דירקטוריון של חברת המחקר והפתוח של אוניברסיטת בר-אילן. בעבר ניהל את הפיתוח של חברת כתר פלסטיק ואת הפיתוח המכאני של חברת אופטרוטק. ד"ר זיו-אב הוא סגן אלוף במילואים ושימש בעבר כראש ענף פיתוח של חיל ההנדסה וכן עוזר של האלוף טל בנושא פיתוח טנק המרכבה.

בתפקידי תחבורה, שימש ד"ר זיו-אב כחבר במטה למלחמה בתאונות הדרכים בראשותו של שר התחבורה לשעבר גד יעקבי והיה בעל המדור לניסוי רכב של עיתון מעריב. כעת, בתוקף תפקידו כמדען ראשי, הוא ירכז ויתאם את כל נושאי המחקר ביחידות משרד התחבורה ויסייע בייעוץ מדעי וטכנולוגי להנהלת המשרד. כמו כן יקיים קשרים מקצועיים עם גופי מחקר בארץ ובחו"ל ועם ארגונים בינלאומיים.


חדשות וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

וואלה! רכב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully