וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שליט נותח בהצלחה בידו, הרסיסים הוצאו

קובי מנדל

4.11.2011 / 11:45

לאחר שהרמטכ"ל בני גנץ החליט שגלעד שליט ישוחרר מצה"ל רק בתום הטיפולים הרפואיים, הוצאו מידו שבעה רסיסי מתכת. הניתוח שעבר בהצלחה נערך בבית החולים רמב"ם בחיפה

שבועיים וחצי לאחר שחזר משבי חמאס, עבר הבוקר (שישי) גלעד שליט ניתוח להוצאת רסיסים, מהם נפגע במהלך הקרב בו נשבה בחודש יוני 2006. בבית החולים רמב"ם, בו בוצע הניתוח, ציינו כי הניתוח הסתיים בהצלחה. את הניתוח ביצע מנהל היחידה הכירורגית בבית החולים, פרופ' שלום שטהל. עוד נמסר מרמב"ם כי מאמתו ומרפקו של שליט הוצאו שבעה רסיסי מתכת, וכי הוא מתאושש כעת וישהה בבית החולים יום נוסף, לאחריו ישוחרר לביתו.

גלעד שליט חזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
משפחת שליט לתקשורת: עיזבו את מצפה הילה
גנץ הכריע: שליט יישאר בצה"ל עד תום הטיפולים
גלעד שליט יצא לסדרת בדיקות במרכז הארץ

גלעד שליט ביומו הראשון במצפה הילה, אוקטובר 2011. דרור עינב
גלעד שליט ביומו הראשון במצפה הילה, אוקטובר 2011/דרור עינב

לאחר חזרתו של שליט קבע הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, כי הוא ימשיך לשרת כחייל בקבע, עד תום הטיפולים הרפואיים שלו בצה"ל. רק בתום הטיפולים שליט ישוחרר מצה"ל ויועבר לטיפול אגף השיקום של משרד הביטחון. בשבוע שעבר יצא שליט לסדרת בדיקות בבית חולים במרכז הארץ. שליט לווה על ידי הוריו אביבה ונעם ושב לביתו בתום סדרת הבדיקות.

גנץ קיבל את ההחלטה בעניין שליט בעקבות סקירה שהועברה אליו מגורמים באכ"א ובחיל הרפואה, שבחנה את התקדמות מצבו הרפואי של. הגורמים הרפואיים טענו כי חל שיפור משמעותי בהיבט הרפואי-פיזי של שליט, אך עם זאת קבעו כי קיימת סדרת בדיקות נוספת שעליו לעבור, וכן טיפול רפואי שיימשך לאורך זמן. גורמים בצה"ל מעריכים שהטיפול הרפואי של שליט צפוי להימשך חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully