וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון": "להחרים את התוכנית בגלל הזוג המעורב"

יהושע בריינר

1.11.2011 / 11:47

פיראס ושירה מעוררים את זעם ארגון להב"ה, הפועל למניעת התבוללות: "נותנים עידוד לשואת ההתבוללות". רשת בתגובה: "משקפים את האוכלוסיה בישראל על כל גווניה"

ארגון הפועל למניעת התבוללות קורא להחרים את התוכנית "המירוץ למיליון" בעקבות השתתפותם של פיראס ושירה, מוסלמי ויהודיה המשתתפים בתוכנית כבני זוג ומתמודדים על הפרס. בני הזוג, הזוכים לתשומת לב ולסיקור תקשורתי רב בעקבות היותם זוג מעורב, נחשבים לאחד הזוגות הפופולריים בתוכנית, אולם לא כולם רואים את השתתפותם בעין יפה: ארגון "להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) פירסם היום כרוז הקורא לצופים להחרים את התוכנית זאת בעקבות מה שהם מגדירים "עידוד ומתן לגיטימציה לשואת ההתבוללות" ובכוונתם לפנות לרשות השנייה ולדרוש הבהרות עניין השתתפות בני הזוג.

"מפיקי התוכנית מעודדים את התופעה הקשה של זוגות מעורבים ונותנים לגיטימציה של רצח המיליון השביעי, כפי שהגדירה בעבר גולדה מאיר את תופעת ההתבוללות", אומר לוואלה! יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין. "ההתבוללות היא המשכה של השואה, ודווקא כשמראים זוג שהוא לכאורה נחמד וחביב על הקהל הם גורמים לאותה נערה בבית לחשוב שזה לא כל כך נורא אם תצא עם ערבי. בפועל אנחנו מטפלים במאות זוגות של נערות שיצאו עם ערבים וזה נגמר בהכאת האישה ובדברים חמורים יותר. אנשים ישאפו להיות כמו אותו זוג מעורב שנראה אולי נחמד אבל לצערנו אנחנו מכירים את הסיפורים האלה שנגמרים לרוב באלימות קשה".

ומנגד: "הקריאה להחרמת הזוג המעורב - הסתה"

הכרוז של להב"ה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גופשטיין, החרמת התוכנית תביא לירידת הרייטינג ולהעברת מסר לזכיניות הטלוויזיה שתפסקנה ללהק זוגות מעורבים לתוכניות השונות. "זוגות מעורבים מביאים ילדים שמבולבלים בזהות שלהם ועל ידי עידוד ההתבוללות הם הורסים את הדורות הבאים ואת העם היהודי", הוא אומר.

מרשת נמסר בתגובה: "המירוץ למיליון מתגאה בהיותה תוכנית שעוקבת אחר ישראלים בעולם, וככזו היא משקפת את האוכלוסיה בישראל, על כל גווניה".

"המירוץ למיליון": הביקורת
מה דעתכם על פיראס ושירה ב"המירוץ למיליון"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully