וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל השיקה את כרום 15

26.10.2011 / 16:52

תיקוני באגים וניווט לשוניות משופר הם השינויים המרכזיים בגרסה החדשה של הדפדפן מבית גוגל

גרסה חדשה לכרום. גוגל השיקה היום את גרסה 15 של הדפדפן מתוצרתה, הזוכה כבר לנתח שוק של כ-20%. העדכון החדש כולל תיקוני באגים, לשוניות משופרות וממשק חדש לחנות האפליקציות של הדפדפן. בפוסט שפרסמה גוגל על הגרסה החדשה נאמר כי העדכון גם יעזור למשתמשים "להיות יותר חברתיים", זאת דרך היכולת לחלוק מדיה ומסמכים.

עדכון הלשוניות נועד להפוך את הגישה לעמודי אינטרנט ולאפליקציות כרום לקלה יותר. הוא מוסיף לכל לשונית חדשה שנפתחת על המסך כפתורי ניווט בין מצב המציג את האתרים המבוקרים ביותר על ידי המשתמש למסך עם אפליקציות הכרום שהותקנו על הדפדפן. ניתן לסדר את הקישורים לאפליקציות אלו לפי הסדר הנוח למשתמש.

עם זאת, אתר theinquirer.net מדווח על ביקורות שליליות שמפרסמים גולשים שהתקינו את גרסת הדפדפן החדשה. "אני שונא את עמדו הלשוניות החדש. אני לא רוצה שיראו את האתרים בהם ביקרתי הכי הרבה, ואי אפשר להסיר את זה", כתב אחד. "לאחר שכרום היה יציב במשך חודשים, לאחר העדכון היו לי 5 או 6 התרסקויות בשעה", כתב אחר.

גוגל הייתה הראשונה שהחלה להנהיג השקת גרסאות דפדפן תכופות. למרות שאלו בדרך כלל כוללות שינויים שאינם מהותיים, נותנת להם החברה מספרי גרסה חדשים ולא רק מספרים של תתי גרסאות. ארגון מוזילה, המפתח את הדפדפן פיירפוקס, הלך בעקבות גוגל והחליט גם הוא להשיק גרסת דפדפן חדשה כל מספר חודשים.


עוד בנושא:

- האם כרום יהרוג את חלונות?
- כרום ישתלט לכם על המחשב

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully