וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון" פתחה עונה: תיפול ותקום על הליהוק

חן רוזנק

26.10.2011 / 0:24

"המירוץ למיליון" לא מוותרת בעונתה השנייה על פה הג'ורה הכה אהוב בתוכניות הריאליטי הישראליות. עם פוטנציאל הליהוק הנוכחי, זה עוד יכול להצליח לה

בשנים האחרונות המראה שמציג לנו הריאליטי המקומי היא של הישראלי העילג, הסכסכן, הגזען, עם פה ג'ורה (מבובליל של "האח הגדול" ועד לאתי חזן מ-"24/7 הדור הבא") – מהפרק הראשון של העונה השנייה של "המירוץ למיליון" נראה כי התוכנית לא מתכוונת לספק לנו סחורה אחרת. אם בעונה הראשונה תוצרי הלוואי הפחות נעימים של התחרותיות התפרצו רק כעבור כמה פרקים, נראה שהפעם וויתרו על הפור פליי - הפורמט הוא אותו פורמט מנצח של פענוח חידות סטייל חמיצר מסביב לעולם, רק שהפעם הטינופת צצה הרבה יותר מהר.

כפי שבעונה הקודמת היה ברור שהכל יקום ויפול על הליהוק, כך גם בבחירת 11 הזוגות הפעם; ואם אפשר לקחת את זה צעד קדימה אל עבר מחוזות הביזאר אז למה לא. צמד הקיבוצניקיות עם ההמנון "צ'יקי צ'יקי צ'יק" הוחלף בזוג תימניות והצהלולים המתבקשים; על תקן הבלונדיניות שרוצות להוכיח את עצמן קיבלנו העונה שני צמדים – ציירת ואשת מכירות, החברות הכי טובות שעשו את הבלתי ייאמן כשאחת דרסה את השנייה כבר בפרק הראשון; ואם ובתה המשוכפלת, כשהראשונה מביניהן נראית כמו לאה שנירר מ"מעושרות" רק על ספידים; אורן ואלון, אחים שמתמודדים עם יציאת אחד מהם מהארון, ובונים אסטרטגיות כאילו מדובר בכלל ב"הישרדות"; צמד הדתיים שיצאו לטיול עם מלווה אחראי - אלוהים; הכדורגלן והחברה הספק-קטינה שלו; הזוג המעורב - יהודיה וערבי - "רומיאו ויוליה של נצרת עלית" כדבריהם; והזוג הביזארי מכולם – גבר נשוי והמאהבת בפונטציה שלו שהיתה מתה שעל הדרך הם גם ירוצו לרבנות.

הצביעו: "המירוץ למיליון" טובה מ"האח הגדול"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק איפה זה הנגב? הכדורגלן והחברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה החליטו אנשי "המירוץ למיליון" להישאר בפרק הראשון בארץ וכך זכינו לצילומי אוויר של ירושלים כאילו מדובר בתשדיר של משרד התיירות, בהזנקה למירוץ באצטדיון טדי, בניווט לנגב ("איפה זה דרומה אל הנגב?... נראה לי זה בחו"ל" מפגיזים הכדורגלן והחברה) ובחבורת זמר שקר-כלשהו שרה בשדה החיטה של רוחמה. אחרי שצלחנו את הקליפים המבוימים להכרת המתמודדים – עם תסריט מטופש שמתאים לטקס סיום במתנ"ס השכונתי – עברנו למשימה הראשונה ואיתה משפטי מחץ כמו: "תראי את השמנה היא לא יכולה לזוז"; "תראה את הדובון חושב שיש שוקולד בסוף אז הוא רץ" והבקשה - שמישהו כבר יפול מסולם החבלים. המתמודדים לא מסתפקים בהצלחה בביצוע המשימה, בדרך הם רוצים לראות במפלה של האחר. ואם אפשר שתהיה זו מפלה כואבת מסולם חבלים גבוה במיוחד.

אז נכון שהאחים (שכבר זכו לכינוי "שמשון ויובב") עזרו לתימניות במשימה, אבל כדבריהם, זה היה רק חלק מהאסטרטגיה שלהם; התימניות לעומתם, עזרו לשני החכמולוגים באמת ובתמים כשהגיע תורן להחזיר טובה. במקרה שלהן מדובר בקיצוניות לצד השני – האחים גילו להן פרט במשימה והן כבר כרתו איתם "ברית דמים" והפכו אותן לחלק מהמשפחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו זוג נשוי, או שלא. הבעל והחברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל היחסים בין הזוגות השונים הם לא מה שיהפוך את התוכנית למוצלחת, אלא הדינמיקה שבין בני הזוג עצמם. מה שמעניין הרי זה לא ההצלחה במשימה בבודפשט, בהונג קונג או בסידני, אלא מה קורה לזוגות תוך כדי. קשה לצפות מראש איך יתפתחו מערכות היחסים במהלך העונה אבל נראה כי הליהוק נעשה בצורה כזו שמבטיחה לא מעט רגעים משעשעים.

כבר בסופו של הפרק הראשון עף זוג אחד מהמירוץ וכך נפרדנו ממערכת היחסים הביזארית בין הגבר הנשוי לחברה הנלהבת. אולי הפסדנו פוטנציאל לרגעים הזויים נוספים מבית היוצר של השניים בהמשך התוכנית, אבל לפחות נמנע מקרה גירושים נוסף בישראל. בעולם הריאליטי הישראלי, גם זה משהו.


רון שחר החליף את רז מאירמן בהנחיית "המירוץ למיליון"
הילה נחשון תגיש את "ארזתם לבד" תכנית הפאנל שתלווה את "המירוץ למיליון"
מה חשבתם על הפרק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully