וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שער ניצחון לאיתי שכטר מול פרייבורג

החלוץ העניק לקייזרסלאוטרן 0:1 חשוב וגם סחט פנדל שהוחמץ. 90 דקות לאלמוג כהן בתיקו של נירנברג, חמישייה לדורטמונד

צפו בשער של איתי שכטר בעמוד הפייסבוק שלנו

תשעה מחזורים והרבה דרמות כבר מאחורינו, והיום (שבת) במחזור ה-10 השלימה קייזרסלאוטרן לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, כשגברה 0:1 על פרייבורג משער של איתי שכטר בדקה ה-75. גילי ורמוט לא שותף. ישראלי אחר, אלמוג כהן, חזר להרכבה של נירנברג והציג יכולת טובה ב-2:2 מול שטוטגרט.

המשחק שפתח את המחזור הפגיש בין אוגסבורג ו-ורדר ברמן, כששתיהן נפרדו בסיומו בתיקו 1:1. דורטמונד פרקה את כל התסכול שלה מליגת האלופות על קלן, כשהביסה אותה 0:5 בשבת. במשחק האחרון הערב סיימה המבורג, עם טורסטן פינק על הקווים, ב-1:1 ביתי מול וולפסבורג.

איתי שכטר חלוץ קייזרסלאוטרן. Christof Koepsel, GettyImages
שוב מתגלה כגיבור של קייזרסלאוטרן. שכטר/GettyImages, Christof Koepsel

אוגסבורג - ורדר ברמן 1:1

הקבוצה של תומאס שאף, שעברה עונה איומה אשתקד, חשבה כבר שהיא חוזרת לימיה היפים עם פתיחת עונה נהדרת, אך הפסידה בשני משחקיה האחרונים להאנובר ודורטמונד ואיבדה גובה. ברמן אולי חשבה שקיבלה יריבה נוחה בדמותה של העולה החדשה, שנמצאת בירכתי הטבלה ושהשיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה רק בשבוע שעבר.

ארבע דקות בלבד מפתיחתה של המחצית השנייה, נרשם השער הראשון במשחק שהגיע אחרי טעות נוראית בהגנת ברמן. הבלם אנדראס וולף ניסה להחזיר לשוערו טים ויזה, אבל התבלבל, סאשה מולדרס היה הראשון להתנפל על המציאה והעביר אחורה בעקב נפלא לאקסל בלינהאוזן, שהתקדם מעט ושלח כדור חד ומדויק לפינה.

אוגסבורג נכנסה לאקסטה בעקבות שער היתרון אבל לא הצליח להכפיל את יתרונה, ולאחר 19 דקות, בדקה ה-68 נענשה. אותו וולף, ששגה בשער הראשון, הרים כדור קרן, קלאודיו פיסארו התרומם מעל כולם ונגח את השוויון. עד סיום המשחק נשמרה התוצאה ושתי הקבוצות התחלקו בנקודות. ברמן מאבדת שתי נקודות יקרות, אוגסבורג עדיין במקום ה-16.

קייזרסלאוטרן - פרייבורג 0:1

הקבוצה של איתי שכטר וגילי ורמוט הדהימה הרבה אנשים כשניצחה 1:2 את שאלקה בפלטינס ארינה בשבוע שעבר, והשכילה למנף את התוצאה הזו כדי להשיג את שלוש הנקודות גם בקרב התחתית בו אירחה את פרייבורג. שכטר (89 דקות) פתח כרגיל בהרכב והטריד ללא הפסקה את הגנת האורחים שספגו שלושה צהובים מעבירות עליו, אך לא הגיע לכדי מצב הבקעה ממשי במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה חזר החלוץ חד יותר, הבקיע את השלישי שלו העונה וסידר פנדל שהוחמץ. ורמוט, לעומתו, כלל לא שותף.

פרייבורג, שלא ניצחה את לאוטרן בחוץ בבונדסליגה מאז נובמבר 2000, קיוותה אולי לגנוב שער שיספיק לה כדי להימלט מהקו האדום בעזרת פאפיס סיסה, אולם גם שליטה שלה בכדור במחצית השנייה לא הספיקה. ההזדמנות הגדולה של שכטר הגיעה בדקה ה-63, אז הוא שלח את הרגל ומארבעה מטרים ראה את הכדור שלו פוגש את המשקוף ונוחת ממש על הקו. החלוץ הישראלי לא נתן להחטאה לשבור את רוחו, ובדקה ה-75 התרומם מעל השומר שלו ונגח לרשת את השלישי שלו העונה, אחרי נגיחה ראשונה של מרטין אמדיק. דקה לאחר מכן סחט שכטר פנדל, אבל כריסטיאן טיפרט בעט חלש לידיו של באומן. שכטר זכה לתשואות רמות כשהוחלף בדקה ה-89, קבוצתו סוף כל סוף רושמת שני ניצחונות רצופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דורטמונד - קלן 0:5

למרות הזיוף באירופה עם ההפסד 3:1 לאולימפיאקוס, אלופת גרמניה המשיכה במגמת ההתקדמות בליגה, הוציאה את כל העצבים על קלן והשיגה בקלות ניצחון רביעי ברציפות. קווין גרוסקרויץ חזר להרכב ובישל בכדור רוחב בדקה השביעית ליפני שינג'י קגאווה, שחגג שער ליגה שני העונה. בדקה ה-25 סוון בנדר המצוין נלחם על כדור ברחבה וגלש כדי להוציא אותו לעבר המגן השמאלי מרסל שמלצר, שסובב בימין לרשת הגבוהה.

השליטה המוחלטת של דורטמונד הניבה שער נוסף עוד לפני ההפסקה, כשהפעם בנדר בישל לרוברט לבנדובסקי הפולני בדקה ה-44. קלן, למרות כושרו המצוין של לוקאס פודולסקי, כלל לא הטרידה את רומן ווידנפלר ולא בעטה פעם אחת לעבר השער, וכך לבנדובסקי השלים צמד בדקה ה-50, מבישול שני של גרוסקרויץ. המילה האחרונה הייתה של הקפטן סבסטיאן קל, שנגח את החמישי בדקה ה-66.

נירנברג - שטוטגרט 2:2

אלמוג כהן (90 דקות) פתח בהרכבה של המארחת, שלמרות שהובילה פעמיים סופרת כבר משחק חמישי ללא ניצחון. נירנברג רצתה לעשות זאת דווקא מול שטוטגרט, שהגיעה אחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, כשטימי סימונס הבלגי ניצל ערבוביה ברחבה והבקיע כבר בחלוף תשע דקות. כהן, שבשבוע שעבר כלל לא שותף בהפסד לוולפסבורג, סיכן פעמיים את השער ברבע השעה הראשונה והציג את אחד המשחקים היותר טובים שלו העונה, אבל בדקה ה-60 זדרבקו קוזמנוביץ' איזן מהנקודה הלבנה. פיליפ וולשייד, שגרם לפנדל של שטוטגרט, נגח לרשת 10 דקות לאחר מכן והחזיר את היתרון לנירנברג, אלא שגם שטוטגרט קיבלה שער נגיחה מהבלם שלה, כשפרנסיסקו רודריגס המקסיקני השווה בדקה ה-84.

המבורג - וולפסבורג 1:1

המארחת ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה ועל אף העובדה שלא ניצחה, הצליחה להשיג נקודה חשובה, שהעלתה אותה מעל המקום האחרון. המבורג, עם טורסטן פינק במשחק הבכורה שלו, סיימה ב-1:1 ביתי מול וולפסבורג, שעלתה למקום ה-11. וולפסבורג עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה לאחר שפטריק אוקס פרץ מאגף ימין והגביה למרכז, שם המתין מריו מנדז'וקיץ' המצוין, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1. הקבוצה הביתית השוותה בדקה ה-56 לאחר שמהלך קבוצתי נהדר הסתיים במסירת עומק של גויקו קצ'אר למלאדן פטריץ', שלא התבלבל מול דייגו בנאליו והקפיץ פנימה את ה-1:1.

משחקים נוספים:

הופנהיים - מנשנגלדבאך 0:1
להופנהיים: ודאד איבישביץ' (56)

הרטה ברלין - מיינץ 0:0

עדכון אחרון: 17:20

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully