וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אייל לחמן סגר בקבוצה

17.10.2011 / 23:10

המאמן בן ה-46 צפוי להתמנות למאמן הקבוצה, להחליף את מרקו בלבול שפוטר, ולנחות בתחנה ה-16 שלו מאז 1997

אייל לחמן קרוב מתמיד לבצע את הקאמבק לליגת העל. המאמן בן ה-46 סגר עם הנהלת מכבי פתח תקוה, לפיו הוא יאמן את הקבוצה עד סוף העונה וצפוי להעביר את אימון הקבוצה כבר מחר. כזכור, המלאבסים פיטרו בשבת האחרונה את מרקו בלבול לאחר ההפסד 3:2 לעירוני רמת השרון, שהותיר את הקבוצה עם 11 נקודות אחרי שמונה מחזורים ובמקום ה-10. מי שצפוי לשמש כעוזרו של לחמן יהיה ייטב לוזון, שהיה גם עוזרו של בלבול בצוותא עם מוראד מגמאדוב.

עבור לחמן, אחד ממאמני הכדורגל הסקרנים ומרחיבי האופקים בישראל, מכבי פתח תקוה צפויה להיות הקבוצה ה-16 שאותה הוא מאמן מאז שבת 1997, אז אימן את עירוני ראשון לציון. לחמן, שסירב לאחרונה להצעה לעמוד על הקווים בהפועל פתח תקוה לאחר ההתפטרות הזמנית של גילי לנדאו ודחה גם הצעה מהפועל כפר סבע, רשם את הישג השיא המקצועי שלו בבני סכנין, כשבעונת 2003/4 השאיר את הקבוצה בליגת העל והוביל אותה לזכייה בגביע המדינה לאחר ניצחון 1:4 מרשים על הפועל חיפה בגמר.

בנוסף לרזומה שלו בישראל, לחמן גם רשם קריירה בינלאומית. המאמן עבד בשנת 2008 בקבוצת הארטס אוף אוק הגנאית וב-2009 בפאפוס הקפריסאית. יהיה מסקרן לעקוב אחרי הקריירה של המאמן, שדוגל בכדורגל גברי ואגרסיבי, ולראות לאן היא תתפתח מכאן.

עדכון ראשון: 18:00

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully