וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחת !E ניוז: "יש לי סרטן"

שירות וואלה! סלבס

17.10.2011 / 15:58

ג'וליאנה רנסיק, המגישה המיתולוגית של חדשות ערוץ !E סיפרה בראיון שגילתה גידול סרטני בשד. הגידול התגלה במקרה, כשניסתה להכנס להיריון בהפריה חוץ גופית. וואלה! סלבס טלנובלה

ג'וליאנה רנסיק (37) שמוכרת בתור המגישה של חדשות ערוץ !E לצדו של ראיין סיקרטס, בישרה בראיון נרגש כי היא חולה בסרטן השד. את הגידול, כך סיפרה רנסיק, גילתה במהלך בדיקת ממוגרפיה שעברה כחלק מטיפול הפריה חוץ גופית שהיא עוברת (ולא בפעם הראשונה) בניסיון נואש להיכנס להיריון.

המגישה המצליחה התארחה בתוכנית "טודיי שואו" של רשת NBC ושיתפה את הצופים בתהליך שהיא עוברת. היא סיפרה שם כי תעבור ניתוח בשבוע הקרוב, ולאחר מכן תתחיל בטיפול הקרנות בן שישה שבועות. על פי רנסיק, סיכויי ההחלמה שלה טובים, מכיוון שהיא גילתה את הסרטן בשלב מוקדם יחסית. היא הוסיפה כי חשבה לחכות עד גיל 40 כדי לעבור בדיקת ממוגרפיה, אבל הרופא שלה דחק בה לעשות אחת עכשיו, מכיוון שזוהי הפעם השלישית שהיא מנסה להביא ילד תוך כדי הפריה חוץ גופית, אחרי שהניסיון הראשון הסתיים בהפלה והשני לא צלח.

"אני עדיין רוצה תינוק, מכיוון שהתינוק הזה הציל את חיי", היא סיפרה, "אני באמת מרגישה שאלוהים שומר עליי, כי אם הייתי נכנסת להיריון בלי לעבור את הבדיקה, הייתי עלולה להיות חולה יותר בעתיד".

וואלה! סלבס מאחלת החלמה מהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully