וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוונקה טראמפ חזק ביהדות

שירות וואלה! סלבס

17.10.2011 / 12:03

ספוטד: איוונקה טראמפ, בתו של המולטי-מליארדר דונלנד טראמפ מסתובב עם בעלה פלאס התינוקת, פלאס לולב כשר לסוכה. וואלה! סלבס אושפיזינית

איוונקה טראמפ, הבת של דולנלד ("אתה מפוטר") טראמפ והבלונדינית שוואלה! סלבס תמיד חולמת להתחלף איתה ליום, נצפתה עם בעלה החטוב, ג'ארד קושנר, ברחובות ניו יורק כשהיא דוחפת את בתה המיוחסת ארבלה רוז בעגלה. אתר ה"דיילי מייל" התעכב רבות על הגדרובה החסודה שבחרה הגברת, ודיווח שבעלה מחזיק "זר פרחים - ייתכן שזאת מתנה לאישתו". אז זהו, שלא.

כמו כל יהודי טוב, קושנר מחזיר בידו לולב, אותו רכש בבית הכנסת בו ביקר באותו הבוקר. כזכור, בתו של המליארדר דונלד טראמפ, התגיירה גיור אורתודוקסי למען בעלה, לפני שהתחתנה איתו בשנת 2009. היא אף הגדילה לעשות וממש כמו שמדונה הוסיפה לעצמה את הכינוי "אסתר", הטראמפית הוסיפה לשמה המיוחס את השם האמצעי "יעל". זה אומר שאפשר לקרוא לך לולי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית כנסת שיק. טראמפ, קושנר והלולב./מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאיוונקה בת ה-29, לא חונטת את עצמה בסוודרים בדרך חזרה מבית הכנסת, היא עובדת בתור סמנכ"לית בחברה של אביה, וגם מופיעה באופן קבוע בסדרת הלהיט שלו, "המתמחה". את היורשת ארבלה רוז היא השיקה בחודש יולי השנה, אבל חזרה לעבודה אחרי עשרה ימים בלבד. כזאת היא יעלי שלנו, וורקוהולית.

וואלה! סלבס קצת קצרה בלולב השנה, יש מצב שאת שולחת לה את שלך? וגם איזה צ'ק קטן? תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully