וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגי בנדי, מאחורייך

מיקי בוגנים

17.10.2011 / 8:07

מיקי בוגנים, עורך וואלה! אופנה, מושיב את דורית בר אור לשיחת נשים צפופה וחושפנית במיוחד. "אני במקרה שחקנית עם חוש טעם טוב שנכנסה להריון"

צריך להודות – במדינת ישראל, בה סטייל אמיתי הוא מצרך לא נפוץ במיוחד, דורית בר אור היא משהו מיוחד. בעצם, אין כמעט שיחה על נשים מסוגננות שלא מגיעה בסופו של דבר אליה. האם היא שחקנית? טאלנט? או אולי מעצבת אופנה? יכול להיות שהכול ביחד. לכן, החלטתי לתפוס אותה לשיחה קצרה, ולנסות להבין מי האדם מאחורי השיער העצום הזה.

מה את אומרת על התפקיד החדש שלי בתור עורכת אופנה? לאנה וינטור יש ממה לחשוש?

קודם כל לכולם יש מה לחשוש ממיקי בוגנים, גם לאנה. הרי בינינו, את מורידה אותה בכאפה... ובכלל ידך בכל. מאפרת, מעצבת שיער, בעלת בית ספר לאיפור ועכשיו גם עורכת? תפתחי עיתון משלך ותקראי לו "מיקי לך".

עכשיו כשאת הולכת לגלם את פגי בנדי, קלת הדעת, האם את מתכוונת לצבוע את השיער לכתום עז יותר?

שאלה מצחיקה, את לא חושבת? זה כמו שייקחו בחורה ממש רזה לגלם תפקיד של אנורקטית, ואז תשאלי אותה - 'עכשיו תרזי עוד 2 קילו לתפקיד'? - על משקל כתום עז יותר. אני חושבת שהכתום שלי מספיק כתום לגלם את פגי. בקשר לעז יותר, אני יכולה להוסיף כישרון עם מי חמצן ...

יעל פוליאקוב, דורית בר אור. אביב חופי
עם יעל פוליאקוב. "אי אפשר להשוות בין פאשניסטות"/אביב חופי

תגידי דודו, יש ימים שאת מרגישה קלת דעת? במה זה בא לידי ביטוי?

אני לא בן אדם קל דעת כמו שזה נראה. אני בן אדם מאוד מחושב, לוקח דברים ברצינות, שוקל כל צעד שלי. לא עושה טעויות ... נשמע אמין? (צוחקת) לא, בול נשמע אמין.

כל פעם שאומרים פאשנסיטה בארץ, מישהו זורק את השם שלך. זה יוצא לך בכוונה להיות מסוגננת?

פאשניסטה לא יכולה להיות מסוגננת. לפי דעתי, או שזה בא לך בטבעי או שלא. ברגע שרואים את העבודה והמאמץ, אז את לא פאשניסטה . את לא יכולה לקום בוקר אחד ולהחליט: היום אני פאשניסטה. את יכולה לקום בבוקר ולנסות להיות פאשניסטה, אבל אז את נשארת בגדר של מנסה.

ועכשיו את גם מעצבת אופנה מוצלחת. בעצם, מה את? שחקנית? אייקון סטייל? אמא של מונה?

אני במקרה שחקנית עם חוש טעם טוב שנכנסה להריון.

דורית בר אור. שוקה כהן
"אני במקרה שחקנית עם חוש טעם טוב שנכנסה להריון"/שוקה כהן

ומה הדבר הכי משמח שאמרו על הבגדים שאת מוכרת?

שהבגדים לבישים, מחמיאים ואפשר לחרוש עליהם במשך שנים.

ומה הדבר הכי מעליב?

מעליב? מי אמר?!

את מרגישה שיש בכלל סטייל בארץ? או שאת אי באוקיינוס של שממה?

אני בטוחה שיש סטייל בארץ, אבל הוא מאוד מושפע ממקומות אחרים. אסביר : למשל השוק האמריקאי, הוא מאוד שונה מהשוק האירופאי, ואפילו הבנות של ניו יורק מאוד שונות בסטייל מלוס אנג'לס. למשל האחיות אולסון מאוד שונות בסטייל הייחודי שלהן מהפרחות ג'סיקה סימפסון או בריטני בלוס אנגל'ס. פה בארץ יש את הכל, אין קו מנחה. למשל, בשנות השישים היה יותר סטייל פה. משכית זאת אופנה ישראלית וסטייל או פיני לייטרדסדורף. היה פה את סטפן בראון, האיש והאגדה. עשו פה אופנה עילית שכבשה את העולם. אני רואה תמונות של רחוב אלנבי ומתפוצצת מקנאה על הבגדים והסגנון שהיה פה, ולצערי זה נעלם כי אנחנו אוהבים להיות מושפעים ממקומות זרים ולא תמיד בצדק. האמת שלנו באופנה נעלמה ובמקום קיבלנו נגזרות של כאלה שרוצות להיות לבושות כמו בחו"ל וכל דבר שהוא כמו, הוא פחות טוב בעיני. אבל עדיין יש נקודות אור פה ושם.

דורית בר אור, מיקי בוגנים. שוקה כהן
לא מגלה מתי היא עושה תצוגת אופנה. בר אור עם בוגנים/שוקה כהן

את זוכרת את רמות הערמומיות שלי, כן? אז עכשיו תעני על השאלה הבאה - מי עוד פאשניסטה ברמה שלך?

אני לא יכולה לענות על השאלה הזאת. זה כמו לשאול את מריל סטריפ מי עוד שחקנית ברמה שלך. אפשר לשאול מי שחקנית טובה לדעתך? אי אפשר להשוות בין מריל סטריפ לג'אסיקה לאנג, ולכן אי אפשר להשוות בין פאשניסטה לפאשניסטה. הכל תלוי ביום ובאירוע. לכולנו יש ימים טובים יותר וממש טובים. יצאתי יותר ערמומית ממך, לא?

ושאלה אחרונה - מתי סוף סוף תציגי את הקולקציה שלך ותפסיקי להיות מיוחדג'ת ותמכרי פריט פריט בסוד?

על השאלה הזאת אני נותנת לך לענות אהובתי היקרה, כי את בעצם היחידה שיודעת את התשובה ואת גם תהיי שם כשזה יקרה. אז בבקשה תעני במקומי.

יודע גם יודע, אבל על זה אני לא אומר כלום, מחשש לעין הרע!

מיקי בוגנים חושף את אחורי הקלעים של שבוע האופנה בפריז
הפקת איפור מיוחדת של מיקי בוגנים בהשראת מזרח אסיה

הראיון עם דורית בר אור הוא חלק מפרויקט 'אצלנו בסוכה – אורחים עורכים את וואלה!'. במסגרתו, הערוצים המרכזיים של וואלה! נערכים על ידי הכישרונות הגדולים בתחום. כל אחד מהם קיבל הזדמנות ליום אחד לעבור אל אחורי הקלעים של העיתונות הישראלית ולהעביר לקהל פיסה מהעולם כפי שהוא רואה אותו, עם כל הסודות, הידע והניסיון. בכיסא העורך של וואלה! אופנה התיישב מיקי בוגנים, ואליו מצטרפים אריק זאבי בוואלה! ספורט, גל אוחובסקי בוואלה! סלבס, גורי אלפי בוואלה! תרבות ותירס סקסואל בוואלה! ZONE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully