וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בנו האלמוני של מדבדב נחשף בתכנית מערכונים

איליה, בנו בן ה-16 של נשיא רוסיה, מעולם לא נחשף לציבור. כעת נחשפה תכנית מערכונים שבה השתתף בעבר. "הוא עבר אודישן כמו כולם", טוען הבמאי. הידיעה נעלמה מהאתר הראשון שפרסם אותה

(מדבדב הבן בתכנית "ירלאש". צילום: יוטיוב)

כוכב נולד ברוסיה: העיתון הרוסי "קומסומולסקיה פראוודה" חושף שמי שכיכב בפרק של התוכנית הקומדיה הפופולרית "ירלאש", הוא לא פחות מאשר איליה מדבדב, שכיום אמור להיות בן 16. אביו, נשיא רוסיה דמיטרי מדבדב, שידוע דווקא כצלם חובב, דאג שלא לחשוף אותו עד כה לציבור.

מדוודב הצעיר הופיע בשני פרקים בתוכנית המערכונים, האחד בשנת 2007 והשני ב-2008, בשנה שבה נבחר אביו לתפקיד הנשיא. בהופעת הבכורה של הבן, בפרק שנקרא "הגיבור", הוא נראה כשהוא יוצא מבית הקולנוע ומחקה את צעדיו של גיבור הסרט "X-Men" שזה עתה ראה. ביציאה מהאולם, מבחין מדוודב הצעיר בעלמה צעירה במצוקה, לאחר ששני "גברים רשעים" תוקפים אותה. הוא נחלץ לעזרתה, נלחם באומץ ובכישרון בחוטפים - ומכניע אותם. לאחר מכן, מופיע "הבמאי" שצועק עליו: "מה אתה עושה, זה כבר הטייק השביעי שאנחנו מצלמים בגלל 'גיבורים' כמוך".

מדבדב הצעיר, לפי הפרסום, זכה לשבחים מאלכסיי שגלוב, במאי הפרק, שאמר כי הוא "עשה הכל נכון, הוא בחור מוכשר ומשעשע". שגלוב סיפר עוד כי ידע על הייחוס המשפחתי של השחקן הצעיר, אך הדבר לא הפריע למהלך הצילומים והם התנהלו כסדרם. אגב, מדבדב הבן אינו "גיבור העל" היחיד במשפחה: לפני כשנה הודלפה באתר וויקיליקס תכתובת בין בכירים אמריקאים, שהשוו את הנשיא הרוסי לרובין, יד ימינו של באטמן.

נדמה שהפרסומים על איליה באתר האינטרנט של ה-"קומסומולסקיה" לא מצאו חן בעיני גורמים שונים, אולי כאלה מטעמו של הנשיא. באתר "Moscow Times" דווח כי כמה שעות לאחר שהועלתה הידיעה לאתר, היא הוסרה ממנו. על איליה עצמו לא ידועים פרטים רבים. בשעתו, התפרסם כי הוא השתתף בנגינה עם חברי להקת "Deep Purple" שבאו להופיע במוסקבה. מדבדב האב, שבמעונו התארחו חברי הלהקה, אמר כי הוא מעריץ אותם משחר ילדותו, אך שמעולם לא דמיין להסב עמם לסעודה. לאחר מכן, העניקו חברי הלהקה מקלות תופים חתומים לבני המשפחה, אך לא הצטלמו עם הבן.


עוד בנושא
מול המצלמות: מדבדב כמעט דרס את הקהל
מדבדב: רוצה עוד כהונה, אך לא אתמודד מול פוטין
פוטין דווקא אוהב לחשוף: צפו בו אצל הרופא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully