וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלבת" זכה בפסטיבל אימה בדנבר

שני גורקביץ'

10.10.2011 / 16:41

סרט האימה של אהרון קשלס ונבות פפושדו כבש יעד בינלאומי נוסף, תוך שהם מפילים מהרגליים את יוצר "יעד סופי", ג'פרי רדיק

"כלבת", סרט האימה שביימו אהרון קשלס ונבות פפושדו זכה אמש (ראשון) בפרס הראשון בפסטיבל האימה בדנבר קולורדו,
Mile High Horror Film Festival. הסרט גבר על מתמודדים בולטים כגון "האשה" של לאקי מקי, "אני ראיתי את השטן" של קים ג'י וון ו"חטופים" מספרד.

את הפרס העניק לקשלס ונבות חבר השופטים בראשותו של יוצר סדרת הסרטים "יעד סופי", הבמאי ג'פרי רדיק. מכיוון שהשניים היו בישראל במהלך הטקס החליט רדיק לכתוב אליהם: "רציתי לברך אותך על העבודה המצוינת שאתה ונבות עשיתם ב'כלבת'. צפיתי בהרבה סרטים ושלך הדהים אותי", כתב רדיק לאהרון קשלס. "הסיפור, בימוי והמשחק נהדרים. לא רק שזה היה חכם מאוד ועשוי בצורה טובה מאוד, אלא שהסיפור גם המשיך להסתובב ולהתפתל. באמת שלא היה לי מושג לאן הוא מתקדם, ומדובר בהישג נדיר. אני מקווה ששניכם תמשיכו לעשות סרטים, כי אתם באמת מוכשרים".

הסרט, בכיכובם של אניה בוקשטיין, רן דנקר, עופר שכטר, הנרי דוד ויעל גרובגלס עוקב אחר ארבעה צעירים שנוסעים במכונית, עוצרים ביער ולא ברור מי מהם, אם בכלל, יחזור. עד היום, זכה סרט האימה הישראלי הראשון, בפרס במבקרים בפסטיבל בפורטוגל, בציון לשבח בפסטיבל האימה באוסטין טקסס, הוקרן בפסטיבלים רבים ונרכש להפצה בארצות הברית. בחודש הבא הוא יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בשטוקהולם.

"כלבת": הביקורת

  • עוד באותו נושא:
  • כלבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully