וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני עוזב את הפועל באר שבע"

1.10.2011 / 18:53

מאמן הקבוצה הדרומית הודיע על סיום תפקידו אחרי הניצחון על הפועל חיפה. ברקת: "מכבדת את ההחלטה". גיא לוי מועמד

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

ניר קלינגר הודיע הערב (שבת) על התפטרותו מהפועל באר שבע בשידור חי. זאת דווקא לאחר הניצחון 0:2 על הפועל חיפה בקרית אליעזר, במה שהיו הנקודות הראשונות של הקבוצה מבירת הנגב העונה, לאחר פתיחת עונה איומה שכללה שישה הפסדים ברציפות. אלונה ברקת קיבלה את ההתפטרות והודיעה שתכבד אותה. המועמד המוביל להחליף את קלינגר הוא גיא לוי, שאימן לפני שנתיים את הקבוצה בליגה הלאומית. גם משה סיני ואייל לחמן מועמדים.

חושבים שזה מה שיביא לשיפור במצבה של באר שבע? בואו לדבר איתנו על זה בפייסבוק

קלינגר: "מה שקרה, יצא מפרופורציות"

ניר קלינגר הודיע בסיום הודעה דרמטית: "מצד אחד, יש שביעות רצון גדולה מאוד ואני חושב שהקבוצה שלי הראתה היום מה היא יכולה לתת. אני חושב שנכנסנו לטירוף מערכות עם כל מה שקרה מסביב. הקבוצה סבלה מחוסר ביטחון ואפילו לי היה קשה להשתלט על זה. אני שמח מאוד בשביל השחקנים על הניצחון הראשון, הייתי בטוח שזה יקרה. מצד שני, אני הולך להודיע שאני עוזב את התפקיד שלי. יש הרבה סיבות.

"לא בגלל הניצחון היום, אלא בגלל התקופה האחרונה הקשה. דיברתי על נחישות לפני שבועיים, יש מצבים שהנחישות הופכת לראש בקיר, ואני לא חושב שזה יהיה נכון עם כל מה שקרה לי ביון ראשון בווסרמיל. הייתי צריך לעשות את זה קודם, אני משאיר את הקבוצה בצורה טובה עם שלוש נקודות, הפנים קדימה ועתיד טוב מבחינת הנוער ומבחינת הערכים של הקבוצה.

"מה שקרה יצא מפרופורציות. קיבלתי את ההחלטה עוד לפני המשחק. אמרתי לשחקנים שתחושות הבטן שלי לאורך הקריירה שלי לא הטעו אותי. כשאני יודע שמנצחים, אז מנצחים. השחקנים למדו ממני הרבה, אבל צר לי שזה קורה. הלחץ יירד, יבוא מאמן חדש שיקבל את כל העזרה שיכולה להיות. לשחקנים מגיע שייהנו. הודעתי לאלונה בטלפון לפני כמה דקות, אמרתי לה את הדברים ועכשיו אני מודיע לתקשורת".

לאחר שהודיע לתקשורת, אסף קלינגר את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "יושבת לי מועקה על הלב כבר שבוע. אחרי מה שהיה בווסרמיל במשחק מול מכבי תל אביב הגעתי להחלטה שאני לא אמשיך. אני מאמין בכם ובזה שאתם יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

אלונה ברקת הגיבה להודעה ואמרה: "אני מכבדת את ההחלטה שלו. הופתעתי ממנה. זה לא משהו שידעתי לפני. כנראה ניר עבר תקופה קשה ולכן הוא החליט כך".

עודד גביש אמר: "שמעתי שניר התפטר, אני מקווה שזה עוד יתהפך. שיחקנו גם בשבילו ודיברנו על זה בחדר ההלבשה. זו דרך לא נעימה לפתוח את השנה ודרך לא נעימה לצאת לפגרת יום הכיפורים. מיותר להתייחס לנושא. זה כואב לי אישית, אבל ניר הוא איש חזק. קשה לי להאמין שיהיה קשה לשנות את דעתו".

יוסי שבחון: "אני שומע את זה פעם ראשונה עכשיו. אני מעדיף לדבר על המשחק. היינו חייבים לקחת את הנקודות, החבר'ה נלחמו ונראו הקרבה חסרת פשרות".

"קלינגר היה צריך להודיע לפני המשחק"

במועדון מעריכים כעת שלא ניתן יהיה לשכנע את קלינגר מלחזור בו. גורם במועדון אמר: "אם קלינגר ידע שהוא מתפטר אחרי המשחק הזה במקרה של ניצחון, הוא היה צריך להודיע לאלונה על כך הרבה לפני. אלונה רצתה את רוני לוי והיא יכלה לשכנע אותו לבוא בהרבה כסף לפני שחתם בקפריסין. הוא עשה כאן עבודה טובה, אבל התוצאות לא הגיעו ומבחינתו הוא עוזב בעיתוי נכון, אחרי ניצחון. כולם יזכרו את זה". במועדון העריכו כי ההחלטה התקבלה למחרת ההפסד להפועל תל אביב, אך קלינגר סירב לאשר זאת. מספר שחקנים בקבוצה אמרו הערב שיפנו למאמן כדי שיחזור בו.

מיד לאחר המשחק נערכה שיחה בין ברקת לאסי רחמים. מתברר כי לאחרונה בדקה ברקת אפשרות לצרף מספר מאמנים ישראלים בשיחה עם בכירים בכדורגל הישראלי, שהמליצו בעיקר על גיא לוי. ברקת שקלה את הנושא והחליטה לפנות ללוי באמצעות סוכנו, ירון גלעדי. לוי לא פוסל אפשרות חזרה למועדון וייתכן שתינתן לו קדנציה נוספת. "אם גיא לוי יגיע, אלונה והוא יצטרכו לשבת ולנקות את השולחן. הוא עזב את באר שבע עם חילוקי דעות, אבל אלונה תמיד העריכה אותו", אמר גורם במועדון.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully