וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פלוס מתעדכנת ונפתחת

21.9.2011 / 12:48

גוגל פתחה את הרשת החברתית שלה להרשמה לכל, והציגה מספר מאפיינים חדשים. האם זה מה שיעצור את דעיכתה?

חידושים לא רק בפייסבוק, אלא גם במתחרתה גוגל פלוס. גוגל פתחה את הרשת החברתית שלה להרשמה לכל המעוניין, לאחר שעד עתה יכלו משתמשים להצטרף אליה רק על ידי קבלת הזמנות. בנוסף הטמיעה גוגל את מנוע החיפוש שלה ברשת, והרחיבה את תכונת ה-Hangouts (המשמשת לשיחות וידאו) בצורה שתאפשר שימוש סלולרי. בשלב הראשון ייפעל הפיצ'ר בסמארטפונים בעלי מצלמה המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד (מבית גוגל). תמיכה במכשירים מתוצרת אפל תגיע, לדברי גוגל, מאוחר יותר. Hangouts מהווה למעשה תחרות לשירות Facetime של אפל, המאפשר שיחות וידיאו על-גבי רשת אלחוטית בין בעלי מכשירי אייפון ואייפד הכוללים מצלמה קדמית.

משתמשי גוגל פלוס יוכלו מעתה אף לארח שידור אינטרנטי באמצעות ה-Hangouts - הקלטת "שיחה" ושידורה בזמן אמת לגישה פומבית ברשת. גוגל הודיעה שחבר להקת הבלק אייד פיז, וויל.אי.אם, יארח את ה-Hangout on Air הראשון עוד היום. עוד נודע כי גוגל בוחנת פיצ'רים נוספים, ביניהם האפשרות לשתף חבר מהרשת בגישה למסך המחשב של המשתמש, לעבוד איתו ביחד דרכה ולכתוב מסמכים בצוותא בעזרת שירות גוגל דוקס.

פתיחת גוגל פלוס לקהל הרחב ועדכונה מגיעים בשלב בעייתי לרשת החברתית, שהושקה לפני כשלושה חודשים. לאחר צמיחה התחלתית מהירה (אנליסטים מעריכים כי חברים בה כיום כ-25 מיליון איש) - נמוג העניין בה. בשבועות האחרונים פורסם כי קיימת ירידה ניכרת בתנועה לאתר, ושמספר הסטטוסים המתפרסמים ברשת ירד ביותר מ-40%.

לכך התווספה עוד עובדה מביכה שפורסמה לאחרונה: מנכ"ל גוגל לארי פייג' לא פרסם עדכונים בחשבונו ברשת החברתית יותר מחודש (מאז ה-15 באוגוסט), זאת לאחר שהיה פעיל מאוד בחודשיים הראשונים של "גוגל פלוס" באוויר. בתגובה לפרסום הנתון טענה גוגל שהשימוש השכיח ברשת אינו בהכרח פרסום פומבי אלא דווקא פרסום לקבוצות סגורות ומוגדרות, ולכן עדכוניו של פייג' אינם זמינים לכלל המשתמשים. כך או כך, ישנה משמעות לעובדה כי מנכ"ל החברה אינו מתבטא בפומבית ברשת החברתית שלה.


עוד בנושא:

- פונה מאהל גוגל פלוס
- גוגל פלוס: עכשיו עם משחקים

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully