וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אמאן הדהים את דייויד רודישה במילאנו

19.9.2011 / 7:07

הרץ האתיופי בן ה-17 ניצח את אלוף העולם ב-800 מ' במילאנו וקטע לו רצף של 26 ניצחונות. גם פיסטוריוס ניצח בתחרות

אלוף ושיאן העולם בריצת ה-800 מטרים, דיוויד רודישה, הפסיד אתמול (ראשון) בפעם הראשונה אחרי 26 ניצחונות. רודישה הקנייתי התחרה תחת גשם שוטף ורוחות חזקות במילאנו נגד מוחמד אמאן, רק בן 17 אבל כבר סנסציה בקנדה מידה בינלאומי. אמאן היה זה שהסתדר טוב יותר עם התנאים וחצה ראשון את קו הסיום בזמן של 1:43:50 דקה, בעוד שרודישה היה איטי ממנו בשבע מאיות. רק לפני 10 ימים קבע אמאן את הזמן הטוב ביותר לגילאי 17 בריצה הזאת עם זמן של 1:43:37 בגרנד פרי רייטי. הפעם הוא קבע את הזמן השני בטיבו. אמאן, שזכה בקיץ במדליית הכסף באליפות העולם לקדטים אמר בסיום הריצה: "זו הייתה ריצה קשה מאוד, ואני ממש מופתע".

רודישה פתח ברצף הניצחונות שלו בתחרות הראשונה שהתקיימה לאחר אליפות העולם בקיץ 2009. הוא ניצח אז בציריך, רבע בדרך שני שיאי עולם חדשים, זכה באליפות העולם האחרונה וניצח גם בתחרות בבריסל שסגרה בסוף השבוע האחרון את סבב ליגת היהלום. בסך הכל הוא צבר 26 ניצחונות רצופים, אבל לא הצליח לסיים את העונה במאזן מושלם. רודישה התייחס בסיום הריצה לתנאי מזג האוויר הקשים באיצטדיון ואמר: "היה לי מאוד קשה להתחמם. דבר דומה קרה לי באליפות העולם לפני שנתיים. אני פשוט עייף מאוד מהעונה הזאת שכללה תארים באליפות העולם ובליגת היהלום, ואני מרוצה ממנה".

אוסקר פיסטוריוס ניצח באותה תחרות בריצה ל-400 מטרים. הדרום אפריקאי קטוע הרגליים עצר את השעונים בזמן של 45:97 שניות והקדים את כריס קלארק הבריטי שקבע 46:29 שניות.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully