וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפנייה לאו"ם: בגדה תופרים דגלים במרץ

כדי שתושבי הרשות הפלסטינית יוכלו להביע את תמיכתם בהכרזה החד הצדדית, בעלי העסקים יידרשו לספק כרזות ודגלים לרוב. בעל בית דפוס ברמאללה: "עובדים מסביב לשעון כדי לעמוד בביקוש"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

שבוע בלבד לפני הפנייה הפלסטינית הצפויה לאו"ם בדרישה שיכיר במדינת פלסטין, עובדים מפעלי הדגלים בגדה מסביב לשעון. פואד אמניד, בעל בית דפוס קטן ברמאללה, סיפר כי הוא ואנשיו עובדים בימים אלה כמעט ללא הפסקה, כדי שלתושבים יהיו מספיק שלטים להביע את תמיכתם במהלך, בערבית ובאנגלית. "הם דיברו על כ-30-40 כרזות, כעת המספרים עלו בצורה דרמטית. אנחנו עובדים מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, במטרה לעמוד בביקוש של הקמפיין הלאומי הזה".

מלבד לכרזות, הדרישה הגדולה ביותר היא לדגלי פלסטין. נביל אסיד, בעל מפעל משפחתי קטן לייצור דגלים בחברון, סיפר כי הוא ומשפחתו בילו את הקיץ כולו בהכנות. "אנחנו ערוכים והכנו כמויות של דגלי פלסטין מכיוון שאנחנו רוצים שהדגל הפלסטיני יונף מעל כל הבתים בגדה המערבית וברצועת עזה", אמר. יאקין אל-הילה, בעל מפעל נוסף בחברון, החליט לתפור דגל ענק באורך של כשלושים מטרים. גם אל-הילה מעריך שבעת הצורך יהיו מספיק דגלים לכל דורש: "כל המדפסות והמתפרות הכינו את הצבעים הדרושים לדגלים הפלסטינים. יש לנו את כמות הדגלים שאנחנו צריכים".

עוד על ההכרזה המתקרבת
אילון על הכרה חד צדדית: "נשקול לספח שטחים בגדה"
הרשות פנתה רשמית לאו"ם: הכירו בנו כמדינה
לקראת 20 בספטמבר: "צה"ל יכפיל מערך הכוחות בגדה"

(עדכון ראשון: 20:58, 13.09.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully