וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התיירות ליד הפיגוע בדלהי: "מבינים אותם"

פנחס וולף

7.9.2011 / 9:21

כשאירע הפיצוץ בבית המשפט העליון בבירת הודו, היה סטס מיסז'ניקוב בארוחת בוקר עם מנהיגי נוצרים בעיר. "אנחנו כישראלים צריכים להבין את הודו", אמר. "גם אנחנו ב'שכונה' בעייתית"

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, נמצא הבוקר במלון הממוקם מרחק קצר מאוד מבית המשפט העליון בניו דלהי, שם אירע פיצוץ בו נהרגו לפחות תשעה בני אדם. בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר השר כי כשאירע הפיצוץ הוא בדיוק סיים לאכול ארוחת בוקר עם מנהיגים נוצריים מהעיר. "התחילה בהלה", תיאר. "ולפי התכונה המאוד נמרצת - הבנתי שמתרחש משהו. כרגע מתחילות להתפרסם תמונות בתקשורת המקומית, ולא ברור מה מספר הנפגעים"
.
ביקורו של מיסז'ניקוב הוא ביקור ראשון של שר תיירות ישראלי בהודו, ולדבריו, הייתה התעניינות גדולה בביקורו. "כנציג ממשלת ישראל במקום, אני מבקש להביע את תנחומיי והשתתפות בצער הנפגעים", אמר.

מיסז'ניקוב ציין עוד כי "במהלך פגישותיי כאן ניסיתי להעביר מסר ששני העמים ממוקמות ב'שכונות' בעייתיות ועלינו להבין אחד את השני. הפיגוע הזה מראה עד כמה המסר הזה הוא נכון. כיוון שהודו היא דמוקרטיה הכי גדולה מבחינת מספר התושבים שלה, היא מתחברת לישראל מעצם החוויות המשותפות שלנו. אנחנו בישראל גם חווים מדי פעם דברים דומים. אני בטוח שהחוויות השליליות הללו יתרמו להבנה הדדית בין המדינות".

שר התיירות הגיע לניו דלהי במסגרת ביקור רשמי ביום שני. היום הוא ימריא למומביי, שם ייפגש עם שר התעופה ההודי, וישוב לישראל במוצאי שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully