וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי זכה בתואר שחקן העונה של אופ"א

הארגנטינאי (38 קולות) גבר על חברו לברצלונה צ'אבי (11) וכריסטינאו רונאלדו (3): "חולק את התואר עם חברי לקבוצה"

רגע לפני הגרלת הבתים של ליגת האלופות, בחרה הערב (חמישי) אופ"א את שחקן השנה שלה בטקס חגיגי שנערך במונאקו. בשנים הקודמות בחר גוף הכדורגל האירופי את נבחרת העונה שלו וכן את שחקן השנה בליגת האלופות, והחל מהעונה קיבלו כוכבי הכדורגל פרס אישי נוסף בו הם יכולים להתגאות. כל שלושת המועמדים הסופיים לפרס היוקרתי היו מספרד - ליאונל מסי וצ'אבי מברצלונה, וכריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד. אך בסופו של דבר רק שחקן אחד יכול להחזיק בתואר שחקן השנה של אופ"א, והשחקן הזה, שלא במפתיע, הוא ליאונל מסי.

כוכב ברצלונה נצץ עם 12 שערים ב-13 משחקים בליגת האלופות אשתקד, כולל אחד בגמר מול מנצ'סטר יונייטד, וסייע לקבוצתו להניף את הגביע בסטייל. כמו כן, עם 31 כיבושים ב-33 משחקים בליגה הספרדית, הוליך את ברצלונה לזכיה נהדרת באליפות ספרד כולל מספר הופעות בלתי נשכחות. בעונה שעברה נבחר הארגנטינאי לשחקן השנה בעולם, וב-2009 לשחקן השנה באירופה.

מסי קיבל 38 קולות, וזכה בתואר בהפרש ענק כשהקדים את צ'אבי (11 קולות) ויריבו הנצחי, כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל שלושה קולות בלבד.

"אני רוצה להודות לאנשים שבחרו בי, ולחלוק את הפרס הזה עם חברי לקבוצה", אמר מסי בצניעות אופיינית. "זהו פרס מאוד מיוחד לזכות בו, כך שאני מרגיש כבוד גדול. המוטיבציה שלי מגיעה מלהיות במועדון כל כך מצליח שמאפשר לנו להצליח גם כן". כשנשאל האם נותר לו מקום בארון לתואר נוסף, אמר בהלצה: "כן, האמת שעדיין יש לי מקום בבית לכל הפרסים".

הבחירה נעשתה על ידי 53 עיתונאי ספורט, שייצגו את כל המדינות החברות בארגון האירופי. נציג נוסף של ברצלונה, אנדרס אינייסטה, סיים רביעי במירוץ, ואחריו רדמל פלקאו, ווין רוני, נמניה וידיץ', זלאטן איברהימוביץ', ז'ראר פיקה ומנואל נוייר.

הליגה הספרדית תחזור בסוף השבוע הקרוב

ברצלונה, בינתיים, מוכנה לסופרקאפ מול פורטו

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג זכיה בתואר שחקן השנה של אופ"א לצד חברו לברצלונה, צ'אבי. Claude Paris, AP
המקום הראשון חולק כבוד למקום השני. מסי עם צ'אבי/AP, Claude Paris
שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג זכיה בתואר שחקן השנה של אופ"א לצד נשיא אופ"א מישל פלאטיני. Claude Paris, AP
גם מישל פלאטיני מיהר להצטלם עם הזוכה המאושר/AP, Claude Paris

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully