וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט ווינסלט מצילה ממוות

שירות וואלה! סלבס | צילום: יחצנים

23.8.2011 / 9:56

קייט ווינסלט ניצלה משרפה שפרצה בבתו של המיליארדר סר ריצ'ארד ברנסון בקאריביים ולא שכחה להציל גם אמו בת ה-90 של המארח. וואלה! סלבס סופר וומן

איש העסקים והמיליארדר הבריטי סר ריצ'ארד ברנסון (מנכ"ל וירג'ין), פינק השבוע כעשרים חברים באירוח VIP בוילה המפוארת שבנה על האי הפרטי שלו בקאריביים. לפי אתר ה"דיילי מייל", בין האורחים שהוזמנו ללון בסטייל היתה גם אחת, שחקנית הקולנוע זוכת האוסקר, קייט ווינסלט, שהגיעה עם החבר הצמוד ושני הבנים שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוילה היוקרתית רגעים אחדים לאחר הפינוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעה ארבע לפנות בוקר, בנוסף להוריקן איירין המשתוללת בקאריביים, פרצה גם סופת ברקים מאסיבית. ברק שהיכה בבית גרם לשריפה קטלנית שהתפשטה ברחבי הוילה במהירות הבזק.
בזמן שהאורחים ברחו כל עוד נפשם בם והבן החתיך של ברנסון קיפץ כאיילה כדי להציל את מי שנותר במקום, הבחינה ווינסלט כי אמו בת ה-90 של המיליארדר נשארה מאחור ואינה מסוגלת לברוח מספיק מהר. מבלי לחשוב יותר מדי חשה הכוכבת סופר-הירו, הרימה את הקשישה ואצה רצה לאזור מבטחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתחו עליהם עין. הבית לפני פגיעת הברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייט סיפרה לאחר האיוונט כי הרגישה כמו בסרט ורק חיכתה למילה "קאט" שפשוט לא הגיעה. "היא לא רק שחקנית נהדרת", אמר ברנסון לאחר מכן, "היא הצילה את אמי בת התשעים. קייט היתה נהדרת". וואלה! סלבס הכי סופר טאנקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully