וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שושן הוא ההרוג מפגיעת הגראד בבאר שבע

רמי שני

21.8.2011 / 3:01

רקטת גראד שהתפוצצה בבאר שבע גרמה למותו של תושב העיר בן 38 שהיה בדרכו לאסוף את אשתו מבית אחיה בעיר. הוא הותיר אחריו אישה בחודש התשיעי להריונה ושתי בנות קטנות

רויטרס

(צילום: רויטרס, שי מכלוף, אלברטו דנקברג; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

יוסי שושן, בן 38 במותו, הוא ההרוג מהתפוצצות רקטת הגראד אמש (שבת) בבאר שבע. הוא הותיר אחריו אישה בחודש התשיעי להריונה ושתי ילדות בנות שבע וארבע. בני הזוג שושן העתיקו לאחרונה את מקום מגוריהם מאופקים לבאר שבע ובן שושן עדיין הועסק כפקח בעיריית אופקים. אמש, נסע בן שושן לאסוף את אשתו מבית אחיה בשכונת רמות בבאר שבע כשלפתע נשמעה האזעקה. הוא יצא מרכבו וביקש לתפוס מחסה, אלא שהרקטה התפוצצה בסמוך לו ורסיסים גרמו לפגיעה הקטלנית.

הירי בדרום - כותרות אחרונות:

"התושבים שנפגעו בבאר שבע לא נשמעו להוראות"
מטח רקטות בבאר שבע: הרוג ופצועה במצב אנוש
מאז הפיגוע בדרום: כ-40 רקטות נורו לעבר ישראל

הרוג ושבעה פצועים במטח טילים על באר שבע. אלברטו דנקברג
שושן ביקש לתפוס מחסה אך נפגע מרסיסי הרקטה ונהרג/אלברטו דנקברג

קרוב משפחתו סיפר כי שושן היה "איש נהדר ששיחק כשוער בקבוצת כדורגל בשתי נבחרות עירוניות". בני המשפחה, שצפו בביתם במהדורות החדשות, זיהו את רכבו של הבעל והבינו כי קרה אסון. הוא הותיר אחריו שישה אחים ואחיות, אמו הלכה רק השנה לעולמה ואביו לפני מספר שנים.

שושן, שהיה שחקנה של קבוצת הכדורגל בית"ר באר שבע, שיחק בעבר גם עם ניסו אביטן, כיום מאמן הנוער של הפועל באר שבע. "יוסי היה אדם מדהים שכל הזמן היה עוזר לאנשים", אמר אביטן. "הוא עבד כפקח בעיריית אופקים והבדיחה עליו היתה שהוא כל כך טוב לב שהוא לא מסוגל לתת דוח לאף אחד כי הוא מכיר ואוהב את כולם".

"הוא התחיל לעבוד איתנו במחלקת הנוער בחודשים האחרונים ובעבר שיחק איתי בעירוני אופקים. בשנים האחרונות הקשר התהדק. בפעם האחרונה שנפגשנו הוא סיפר שהוא צריך לצאת לתחרות כדורגל אולמות בראש השנה, והתלבט מאוד אם להשאיר את המשפחה לבד בחג".

בבית החולים סורוקה בבאר שבע נותרו הבוקר שישה פצועים ממתקפת הגראדים על העיר אמש. מצב אחת הפצועות מוגדר אנוש, פצוע נוסף במצב קשה מאוד, אחר במצב בינוני ומצבם של שלושה מוגדר קל. בסך הכל טופלו לאחר המתקפה 55 נפגעים, בהם גם 47 נפגעי חרדה ששוחררו מאשפוז במהלך הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully