וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יובל נעים מונה למאמן הקבוצה

17.8.2011 / 13:56

המאמן שהעביר את אימונו הראשון: "צריך סבלנות מהקהל". הכח ר"ג רכשה 20 אחוזים מכרטיסו של תמוז תמורת 1.6 מיליון ש"ח

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל


המאמן הבא של בית"ר ירושלים: יובל נעים. מאמן הפועל פתח תקוה בעונה שעברה מונה היום (רביעי) כמאמן הקבוצה ויחליף בתפקיד את דוד אמסלם, שהתפטר מוקדם יותר השבוע. נעים נפגש היום עם יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין במסעדה ירושלמית, כאשר השניים סיכמו את תנאיו של המאמן. נעים שיחתום אף הגיע מספר שעות לאחר מכן למתחם בית וגן כדי להעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה. בתוך כך, הגיע קורנפיין לסיכום עם הכח רמת גן על מכירת 20 אחוז מכרטיסו של טוטו תמוז תמורת 1.6 מיליון שקל, והסיכום יוגש לבקרה בקרוב.

"הגעתי למועדון גדול", אמר נעים לתקשורת לפני תחילת האימון. "אני לא מכיר הרבה מאמנים שמסרבים לבית"ר ירושלים וחובת ההוכחה נמצאת עליי. אני חושב שלבית"ר יש שחקנים מוכשרים שצריך להאמין בהם. נחזק את הקבוצה בשניים או שלושה שחקנים, ואיתם נרוץ קדימה. כולם במערכת רוצים את טובת האגודה, ובראש ובראשונה איציק קורנפיין. כולם יעשו את הכל כדי שהקבוצה תהיה טובה יותר ממה שהיא כיום".

נעים סיפר על הדרישות שלו לחיזוק, ואמר: "אנחנו צריכים בלם אחורי ומספר תשע ברמה גבוהה. זה לא פשוט, אבל נעשה כל מאמץ להשיג את השחקנים הללו. כרגע אני מרוכז באימון הראשון ובאיך אני מעביר אותו, אבל עם קצת סבלנות ועזרה של הקהל, נעשה תוצאות טובות. אני שואף לקדם את החבר'ה הצעירים ושכל שחקן שלובש את החולצה ייתן 110 אחוז. בעזרת הצעירים והוותיקים אנחנו נעשה תוצאות טובות".

נעים הדגיש כי הוא מאמין בחבר'ה הוותיקים שבקבוצה, ביניהם אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, ואמר: "חד משמעית השחקנים פה יכולים לשחק בכל קבוצה בארץ. אני מכיר את כל השחקנים והמחליפים בקבוצה". נעים גם נשאל אם היה מאמין לפני שנה שהוא ידריך את הקבוצה, ואמר: "לא הייתי מאמין לפני שנה שאני אאמן את הקבוצה, אבל התוצאות שלי מדברות בעד עצמן, ולכל קבוצה שאני מגיע מה שקובע אלה התוצאות. אני מבטיח לתת את כל כולי למועדון".

באימון הפתיחה נעים כבר ביצע מספר שינויים, כשנראה שינסה אותם כבר בשבת הקרובה בבאר שבע. את המגן השמאלי אבי ריקן תפקד נעים בקישור, התפקיד בו שיחק בנוער, יחד עם שי חדד, כשקובי מויאל מאחוריהם. אגב, מויאל הוא שב להתאמן באופן חלקי ויעשה מאמצים להיות כשיר מול באר שבע. במידת הצורך, יעשה הקשר מאמץ לעלות בכל מקרה למשחק, אפילו עם זריקה. מי שתורגל כמגן שמאלי היה אביתר ברוכיאן. בהתקפה ניסה נעים שני הרכבים, אחד עם עדן נחמני כחלוץ מרכזי כשסטיבן כהן מחוץ להרכב, ולאחר מכן ניסה את עמית בן שושן עם סטיבן כהן בהרכב.

איציק עובדיה שוחרר, אזולאי ישמש כעוזר מאמן

המינוי של נעים יאפשר לו גם להדריך את הקבוצה במחזור הליגה הראשון בשבת נגד הפועל באר שבע. בעקבות הגעתו של נעים לבית וגן, מי שישוחרר הוא איציק עובדיה, שמונה בתחילת הקיץ לעוזרו של אמסלם ואף העביר את אימון הקבוצה אתמול, אבל יעזוב. את מקומו של עובדיה כעוזר מאמן יתפוס כעת חנן אזולאי, ששימש בעבר כמאמן הקבוצה וכמנהל מחלקת הנוער של המועדון.

כידוע, מועמדותו של נעים הפכה לממשית יותר אחרי שאלי אוחנה הודיע אתמול כי לא יחזור להדריך את הקבוצה. הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו והבלם הגאורגי דויד גמיזארדשווילי ימשיכו להיבחן בקבוצה, כשנעים יהיה זה שיקבל את ההחלטה לגבי עתידם בקבוצה.


כל הסיבות שהביאו להתפטרותו של דוד אמסלם

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully