וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דוד אמסלם התפטר מאימון הקבוצה

15.8.2011 / 21:13

חמישה ימים לפני פתיחת העונה הודיע המאמן ליו"ר שהוא עוזב בגלל סיבות אישיות. קורנפיין: "ההודעה נפלה עליי בהפתעה"

סערה בבית"ר ירושלים. חמישה ימים לפני פתיחת העונה בליגת העל הודיע הערב (שני) המאמן דוד אמסלם על התפטרותו. עוד לפני כן, כשהביע את אכזבתו מחוסר היכולת של המועדון להתחזק בשחקני רכש, קיבל אמסלם מאיציק קורנפיין תשובות לגבי אפשרויות החיזוק, אך עצר את השיחה באותו שלב ואמר ליו"ר כי החליט לעזוב את המועדון מסיבות אישיות.

בשעות הערב הודיעה בית"ר ירושלים באופן רשמי כי אמסלם ביקש לסיים את תפקידו "בשל סיבות אישיות שבגללן החליט לקחת פסק זמן מכדורגל בתקופה הקרובה".

אמסלם אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "קהל יקר ואהוב, אני נאלץ לעזוב את הקבוצה מסיבות אישיות, תישארו בליבי לעד, מקווה לחזור לקבוצה במהרה ואני מאחל לכולם בהצלחה". קורנפיין הוסיף: "הודעתו של דוד אמסלם בשעות הצהריים נפלה עליי בהפתעה גמורה, מעבר לכך שדוד הוא מאמן הקבוצה, הוא גם חבר אישי שלי במשך 20 שנה, זהו יום לא פשוט לבית"ר ירושלים, הדלת תמיד תישאר פתוחה לדוד אמסלם לחזור לכאן בעתיד".

ההחלטה באה בתזמון מפתיע, דווקא אחרי ניצחון 0:1 על הפועל ראשון לציון בגביע הטוטו ורק חמישה ימים לפני מחזור הפתיחה של ליגת העל, במסגרתו תתארח בית"ר בבאר שבע. כזכור, רק היום עברה הקבוצה בבקרת התקציבים וקורנפיין הביע אופטימיות שעם עוד שניים-שלושה שחקני חיזוק הקבוצה תהיה טובה יותר. אלא שאמסלם רצה לראות את השחקנים מצטרפים רשמית וחשש כי רצף תוצאות שליליות יגרום לו לשאת באחריות.

בית"ר הודיעה כי כבר מחר (שלישי) יחלו התייעצויות בנוגע לזהות המאמן הבא של הקבוצה וסוגיית שחקני הרכש. שמותיהם של מאמן נבחרת הנוער אלי אוחנה, מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי והמאמן יובל נעים עלו כמועמדים. נראה כי בשלב זה עוזר המאמן איציק עובדיה יהיה האיש שיעביר את האימונים, והוא עשוי אף לעמוד על הקווים בשבת בבאר שבע.

אמסלם, ששימש אשתקד כעוזרו של רוני לוי, לקח פיקוד על ההכנות המקצועיות אחרי שהאחרון עזב לסטיאווה בוקרשט. במשך כל תקופת ההכנה, עמד בחזית, השתדל לשמור על אופטימיות וכל זאת בתקווה שהמצב הכלכלי יאפשר את חיזוק הסגל.

בית"ר לא העבירה בבקרה ולו שחקן חיזוק אחד, ומנגד עזבו את המועדון בין היתר: משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, חן עזריאל, משה בן לולו, סמואל יבואה וליאור ראובן.

בית"ר ירושלים עברה בבקרה. בערך

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully