וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"חוסל": השר הסורי המודח הופיע בטלוויזיה

ניר יהב

10.8.2011 / 9:10

שם קץ לשמועות? הגנרל עלי חביב הופיע על המרקע בסוריה והזים את השמועות שחוסל על ידי אנשיו של הנשיא אסד. "סיבות בריאותיות מנעו ממני להמשיך בתפקידי, הדיווח לגביי חסר שחר"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: מתוך שידורי הטלוויזיה הסורית. עריכה: יאיר דניאל)

שר ההגנה הסורי המודח, הגנרל עלי חביב, הופיע אמש בהקלטה בטלוויזיה כדי להזים את השמועות שחוסל. בהקלטה, הקריא חביב טקסט כתוב ואמר כי הוא עזב את התפקיד בשל מצבו הבריאותי: "סיבות בריאותיות מנעו ממני להמשיך בתפקידי, שכן בעקבותיהן נכנסתי לבית חולים למספר ימים לקבלת טיפול. כחלק ממסע ההסתה נגד ארצנו, שידרו מספר כלי תקשורת דיווחים חסרי כל שחר אודות סיום תפקידי".

עוד בנושא:

הדיווח אתמול: "שר ההגנה המודח נמצא מת בביתו"
שלשום: אסד הדיח שר ההגנה ומינה הרמטכ"ל במקומו
סוריה עונה לסעודיה: "ארה"ב מדברת מפי עבדאללה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בסיפורי בדיה". הגנרל חביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברצוני להבהיר שמדובר בסיפורי בדיה שמטרתם לגרום למבוכה בסוריה ובצבא הלאומי", המשיך חביב. "ברצוני להביע את תודתי והערכתי לנשיא בשאר אסד על האמון שרחש לי במהלך תקופת שירותי הצבאי. אשאר חייל נאמן לצבא הסורי ולדרכו, וכן למילוי חובתו שמתבטאת בשמירה על המולדת, על אדמתה, על עמה ועל הביטחון והיציבות ברחבי המדינה".

חביב סיים את דבריו כשאיחל למחליפו בתפקיד, הגנרל דאוד ראג'חה, הצלחה במשימתו "לחזק את יכולתו של הצבא הערבי הסורי להגן על המולדת החזקה. שאללה ישמור על סוריה, עמה ומנהיגה הנשיא בשאר אסד".

אתר האופוזיציה הסורי "ניו סוריה" דיווח אתמול כי חביב, שהודח שלשום מתפקידו, נמצא מת בביתו. לטענת מקורות האתר, הגנרל חביב נרצח על ידי אנשיו של הנשיא, בשאר אסד. העיתון הלונדוני, "א-שרק אל-אווסט" דיווח אתמול כי חביב הודח מתפקידו משום שהיה אחד מהמתנגדים הבולטים לפעולות הצבאיות בחמה. לפי העיתון, פיטוריו של חביב הם תוצאה של חילוקי דעות בינו לבין הנשיא אסד באשר לניהול המשבר במדינה.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully