וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנק: ורקאוטרן יעזוב, עשוי לנהל את המשחקים נגד חיפה

בקבוצה אישרו שהמאמן יעבור לאל ג'זירה, המנכ"ל ביקש שיישאר לצמד המפגשים. הוברט: "ורקאוטרן עוזב ברגע הכי רע"

פרנקי ורקאוטרן יעזוב את גנק לקבוצת אל ג'זירה, כך נודע לאחר הפגישה שנערכה בין המאמן הבלגי למנכ"ל המועדון דירק דגראן. עם זאת, באלופת בלגיה דורשים מהמאמן שינהל את צמד המשחקים בפלייאוף ליגת האלופות מול מכבי חיפה, שיקנה כרטיס כניסה לליגה הטובה בעולם. המאמן עצמו, שהגיע היום לאימון הקבוצה, עדיין לא אישר שאכן יעמוד על הקווים בשני המשחקים, אולם נראה כי לבסוף זו הפשרה שתושג בינו לבין הקבוצה.

בינתיים, שחקנים בקבוצה הבלגית המומים עדיין מהעזיבה הפתאומית של המאמן. הכעס הגדול בגנק, בקרב אוהדיה ושחקניה, קשור לדברים שאמר ורקאוטרן לפני זמן לא רב על מספר שחקנים, כאשר בין היתר טען כי "יש לי בעיה עם השחקנים ששוכחים שיש להם חוזה בגנק. אנחנו חייבים לכבד אותם, אבל הם חייבים לכבד את החוזה עליו הם חתמו ולעשות את העבודה". על זה נאמר, נאה דורש, נאה מקיים.

קפטן הקבוצה דייויד הוברט אמר בנוגע לעניין: "אני לא יודע מה לחשוב על זה. עם זאת, דגראן אמר שזה עדיין לא רשמי וכי צריך לחכות. זה לא התפקיד שלנו לגנות את המאמן, עם זאת הפעולה הזאת השאירה הרבה מקום לשאלות של שחקנים. שני המשחקים הקרובים שלנו נגד מכבי חיפה הם קריטיים ביותר עבור המועדון. אם ורקאוטרן יעזוב אותנו עכשיו, זה יהיה ברגע הכי רע מבחינתנו".

בתוך כך, גנק החתימה שחקן רכש שני לקיץ זה. מדובר בקשר נבחרת טרינידד וטובגו, חאלים היילנד (22), ששיחק אשתקד בזולט וארגם. היילנד הוצג היום במסיבת עיתונאים וחתם על חוזה ארוך טווח. ראוי לציין כי המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב פלייאוף של מוקדמות האלופות עבר הלילה, אבל כל קבוצה רשאית לרשום שחקן אחד עד לילה לפני המשחק הראשון.


עדכון ראשון 10:54 9/8

עוד מכה לגנק - קווין דה ברוין ייעדר נגד חיפה

אז מי זאת גנק בעצם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully