וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפמליה" חוזרת: מיטב הקטעים מהסדרה

שירה גולן

24.7.2011 / 15:29

לקראת תחילת העונה השמינית והאחרונה של "הפמליה" - קבלו סקירה של כל סצינות המיטב מכל העונות, כולל ספיישל ציטוטי ארי גולד

להבין את "הפמליה" זה קצת כמו להבין את "הארי פוטר". עולם קסום, מלא בדיחות פנימיות, דמויות ביזאריות ובעיקר, הרבה בחורים שמשתמשים קצת יותר מדי בשרביטים שלהם. אם לא היית שם מההתחלה, יהיה לך קשה מאוד להצטרף לנסיעה באמצע.

על פניו, זו נשמעת כמו עוד סדרה דרמה קומית על ארבעה חברי ילדות שעושים שטויות ומחפשים אקשן ובחורות בהוליווד, אבל רק מי שעקב אחר שבע העונות של "הפמליה" יודע מה זה "אקוומן" (סרט הלייב אקשן שוינס כיכב בו, בבימויו של ג'יימס קמרון), למה ארי גולד הוא אחת הדמויות הכי קורעות ומופרעות על המסך, איך מדו סופרנו קשורה לכל העניין ומה לעזאזל הסיפור של דרמה עם הוויקינגים. בקיצור, המקרה של וינס (אדריאן גרנייה), דרמה (קווין דילון), אי (קווין קונולי) וטרטל (ג'רי פררה), הוא קצת יותר מורכב מזה.

את מי מחברי הפמלייה הייתם מצרפים לחבר'ה שלכם? בואו להצביע בפייסבוק

צפו בהצצה לעונה השמינית של "הפמליה"

סופית: "הפמליה" תסתיים בקיץ 2011 ואולי תעובד לסרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרה שמשקפת את המציאות עד כדי כך, שקשה לדעת מה אמיתי ומה בדיוני. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שהתחיל לפני שבע שנים כסדרה קטנה ברשת HBO שיצרו דאג אלין ומארק וולברג על עלייתו לתהילה של כוכב הקולנוע וינסנט צ'ייס ושלושת חברי הילדות שלו, הפך עם השנים לתופעה שסיפקה הצצה קצת אחרת, ריאליסטית משהו, על המתרחש בהוליווד. רבים העידו שהסדרה, עם הבתים המפוארים, המכוניות היקרות, הבחורות הלוהטות והאגו העצום שמרחף מעל כל אלה, משקפת את המציאות עד כדי כך, שקשה לדעת מה אמיתי ומה בדיוני, במיוחד אם מתחשבים בכך שדמותו של הסוכן של וינס, ארי גולד (ג'רמי פיבן הגאון) מבוססת על דמות אמיתית – סוכן הטאלנטים ארי עמנואל שידוע בזכות הפה המטונף שלו וגישת ה"פאק יו" שלו לחיים.

הערב תעלה בארה"ב העונה השמינית והאחרונה של "הפמליה", זו שאמורה לסכם את המסע שעברנו איתם לאורך שבע השנים האחרונות עם כמה מהרגעים הכי קומיים ואפים שהפמליה סיפקה לנו (טעימה קטנה בלבד, כי אם אתם נמנים על צופי הסדרה, אתם יודעים כמה קשה לבחור). אם טרם צפיתם בסדרה, כנראה שלא תבינו כלום. או כמו שארי היה אומר לכם: אתם חבורת מטומטמים וכדאי שתזיזו את התחת מנשיונל ג'יאוגרפיק ותתחברו מיד לשידורים החוזרים.

הארווי ויינגארד, המפיק הכי פסיכי בהוליווד, מתפרץ על אי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפיק המשוגע הארווי ויינגארד צורח על אי בפסטיבל סאנדנס. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה שנייה, פרק 7. החבורה מבקרת בפסטיבל סאנדנס, שם מוקרן הסרט שעליו עבדו בעונה הראשונה, "קווינס בוליוורד" (עם הבמאי המטורלל בילי וולש, שעוד יחזור להופיע בסדרה פעמים רבות). אי מתחבר עם הארווי ויינגארד (דמות שמבוססת על המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין) וזה רוצה את וינס לפרויקט שלו שמצולם באוסטרליה. בהתחלה הם מסכימים, אבל כשמסתבר להם שהתפקיד של וינס בסרט הבא של ג'יימס קמרון עומד בסכנה, הם מחליטים לוותר. בתגובה, ויינגארד, על סף התקף לב, מתפרץ בחמת זעם על אי ושואג עליו שהוא ידאג שהם לא יעבדו יותר בעיר הזו. הרגע הזה הנציח את דמותו של ויינגארד (השחקן מורי צ'ייקין) הקריזיונר השמן שמתפרץ על כולם בכל רגע נתון, סוג של קפסולה של התעשייה ההוליוודית באיש משוגע אחד.

צפו בהארווי וויינגארד מתפרץ על אי מ"הפמליה"

ג'וליה לוי בוקן מתאהבת בדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשדרמה פוצח ברומן עם ג'וליה לוי בוקן. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 4, פרק 12 (סיום עונה). הרבה ישראלים בפרק אחד. החבורה בפסטיבל קאן, מנסים למצוא מישהו שיקנה את הסרט החדש שבו השקיעו את כל כספם, "מדיין" (שגם נכשל ואיים להחריב את הקריירה של וינס). בזמן שווינס, אי וטרטל מסתובבים עם מפיק ישראלי מפוקפק בשם יאיר (השחקן אסף כהן), דרמה פוגש על היאכטה שלו את ג'קלין, צרפתייה יפה שמגלמת ג'וליה לוי בוקן, שמזהה אותו מימיו ב"מלחמת הויקינגים" (סדרה הזויה וזניחה שבה כיכב כמה שנים קודם לכן ומאז הוא מקפיד לצעוק VICTORY! בכל הזדמנות) והם מתאהבים. הוא לוקח אותה לחדר שלו במלון, אבל מתבאס שהחדר קטן וצדדי, רב עם מנהל המלון ונבעט החוצה, רק כדי לאבד את ג'קלין. אבל אל דאגה, בסוף הם מתאחדים ועושים את זה על החוף, לעיניי כל העולם.

צפו בדרמה וג'וליה לוי בוקן בתחילת הרומן ב"הפמליה"

דרמה והקופים של פלייבוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמה מסולק מאחוזת פלייבוי אחרי ששיחרר את הקופים במסיבה הקודמת. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 2, פרק 3. החבורה מוזמנת למסיבת פיג'מות באחוזת פלייבוי (כולל הופעת אורח של יו הפנר האמיתי ושלוש השפנפנות שלו), אבל אז מגלים שלדרמה אסור להיכנס לאחוזה. למעשה, יש לו איסור לכל החיים, לאחר שכמה שנים קודם לכן, הוא השתין ליד הכלוב של הקופים. דרמה מחליט להסתנן למסיבה בכל זאת ולהביא את האשם האמיתי לצדק: ראלף מאצ'יו, כוכב "קרטה קיד" המקורי. כל זה מוביל לסצנה בלתי נשכחת שבו יו הפנר צריך להחליט את מי להעיף מהאחוזה ואת מי להשאיר.

צפו בדרמה מגורש מחוות פלייבוי ב"הפמליה"

וינס ואמינם הולכים מכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם כבר להסתבך, אז רק עם אמינם. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 7, פרק 10 (סיום עונה). וינס, בעיצומו של התקף קנאה בגלל שהחברה שלו, כוכבת הפורנו סשה גריי מצלמת סצנת גאנג בנג עם חמישה בחורים אחרים. ויש גם את הפרט השולי הזה, שהוא מכור לקוק ומסטול לגמרי. אחרי שהחברים מנסים לעשות לו אינטרוונשן, הוא בורח ולוקח לעצמו חדר במלון, בדיוק כשמתקיימת שם מסיבה פרטית של אמינם. וינס מסתובב שם מסטול לגמרי, מעליב את מינקה קלי שמבקשת מהשומרים להוציא אותו. כשאמינם מגיע, וינס אומר לו "פאק יו" (בשלב הזה זה בערך כל מה שהוא יכול להגיד). השניים הולכים מכות והעונה מסתיימת כשהפרצוף של וינס מפוצץ למשעי, יום לפני שהוא אמור להצטלם לסרט חדש.

צפו בוינס הולך מכות עם אמינם ב"הפמליה"

ארי גולד והפיינטבול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולכם מפוטרים! ארי גולד מרסס במשרד. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 6, פרק 12 (סיום עונה). אם מתחשק לכם לראות את דמותו של ארי גולד מזוקקת לכדי סצנה אחת, זו הסצנה שלכם: אחרי שרכש את הסוכנות היריבה TMA, שאליה ברחו כל בוגדיו ואויביו לאורך השנים (כולל לויד, האסיסטנט הנאמן שעזב אותו ובעונה 7 חוזר לזרועותיו), ארי מגיע למשרדי החברה עם רובה פיינטבול ומרסס את כולם, אגב שאגות "אתם מפוטרים!" למעט יחידים שהחליט להשאיר בסוכנות החדשה שלו. בין היתר, הוא יורה גם באדם דיוויס, היריב הוותיק שלו שלאורך כל העונות ניסה לגנוב את וינס.

צפו בארי גולד מרסס את המשרד בפיינטבול ב"הפמליה"

ברוק שילדס והזקפה של דרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוק שילדס מתלוננת על דרמה בגלל שעומד לו בסצנה משותפת שלהם. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 2, פרק 11. והנה הזדמנות לקבל את דמותו של דרמה במלואה: הוא מקבל תפקיד בסרט טלוויזיה איזוטרי, שבו הוא מגלם את אחיה של ברוק שילדס, פנטזיית הילדות האבודה שלו. הוא בטוח שיצליח לגרום לה להיות בעניין שלו וכשמגיע יום הצילומים והם מצלמים סצנה שאמורה להיות מרגשת ונוגעת ללב בין שני אחים, ברוק המזועזעת מגלה שעומד לו וניגשת להתלונן אצל הבמאי. דרמה, שכבר רגיל להביך את עצמו ולהסתבך עם כל העולם, כמובן מאבד את התפקיד.

צפו בברוק שילדס מתלוננת על דרמה ב"הפמליה"

הדייט הראשון של טרטל וג'יימי לין סיגלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמה מתוודה בפני ג'ימי לין סיגלר שהוא זה שסיפר לכולם שהיא עשתה לטרטל ביד במטוס. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 5, פרק 8. בטיסה חזרה לאל.איי, טרטל מצליח להשתחל לפירסט קלאס ושם מוצא את עצמו יושב ליד ג'יימי לין סיגלר, כוכבת "הסופרנוס". הם מתחילים לדבר ובדיעבד מסתבר שהיא עשתה לו ביד. דרמה, ששומע את זה ולא מאמין, מפיץ את הסיפור לכל העולם. כמה ערבים אחר כך, הם פוגשים את ג'יימי במסיבה והיא שופכת משקה על הפרצוף של טרטל. אחרי שדרמה מתוודה שהוא זה שהפיץ את השמועה (ומתפלא לגלות שהיא גם נכונה), ג'יימי סולחת לטרטל וכמה פרקים מאוחר יותר הם מתחילים לשכב. הפרק הזה מסמל לא רק את המעבר של טרטל ממובטל שמנמן ולוזר לבחור סקסי עם חברה שווה, אלא גם את המפגש בחיים האמיתיים של ג'רי פררה וג'יימי לין, שיצאו אחר כך במשך כמה שנים.

צפו בדרמה מתוודה בפני ג'יימי לין סיגלר ב"הפמליה"

הקרב עם סת' גרין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברים פוגשים את סת' גרין בלאס ווגאס. מתוך "הפמליה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 3, פרק 9. אחד הפרקים המצחיקים בסדרה. החבורה נוסעת לווגאס כדי שווינס יוכל לשפוט בתחרות יופי של חשפניות ופוגשים שם את יריבם משכבר הימים, סת' גרין, יחד עם הפמליה שלו. לסת' יש איזו אובססיה עם החברה של אי, סלואן (עמנואל שריקי) ואחרי שהוא עוקץ אותו בעניין (מבקש ממנו למסור לה ד"ש ואז חוזר ושואל כל הזמן אם הד"ש הגיע), אי מתפוצץ לבסוף וכולם מתחילים ללכת מכות. גרין עוד יגיח בהזדמנויות שונות בסדרה, באחד התפקידים המעצבנים אך מבריקים שאי פעם נכתבו לג'ינג'י הקטן.


צפו בחברים מ"הפמליה" פוגשים את סת' גרין בווגאס

למתקדמים בלבד: מיטב הציטוטים של ארי גולד

הפמליה. imdb
"היהודי הגיע והוא שונא גרמנים" ארי גולד ב"הפמליה"/imdb

"אני רוצה שתשמור על זה כאילו זה שק האשכים של זאק אפרון"

"לעזאזל עם הטלפונים, לויד! תעביר לי שיחות רק אם זו כרמן אלקטרה, מתקשרת לבקש זיון חירום בציצים".

"תגיד לדרמה שהוא בראש רשימת המשימות שלי להיום, יחד עם החדרת מחטים לזין שלי".

"היהודי הגיע והוא שונא גרמנים".

לויד: "אתה מסתיר ממני משהו, ארי?". ארי: "רק את חור התחת שלי ואת הזין שלי, לויד".

כולם (כמעט) אוהבים את ארי גולד מ"הפמליה"

  • עוד באותו נושא:
  • הפמליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully