וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ארי לתושבי רמת אביב: "אמצו פליט סודני"

יהושע בריינר

21.7.2011 / 5:35

אחרי שדאגו להבאת פליטים סודנים לבריכת גורדון בת"א, בימין יוזמים פרובוקציה נוספת בכדי "לחשוף את הפרצוף הצבוע של השמאל" - חוג בית לתושבי רמת אביב בו יתבקשו לאמץ פליטים לביתם

לאחר שאירגן את כניסתם של עשרות סודנים ופועלים אפריקאיים אל בריכת גורדון בתל אביב, מתפנה ח"כ מיכאל בן ארי לפרובוקציה הבאה: חבר הכנסת ואנשיו מתכננים לקיים בעוד כשבועיים חוג בית בלב שכונת רמת אביב, כאשר כותרת החוג המתוכננת תהיה "פתח דלתך לסודני".

חוג הבית המתוכנן, שאנשיו של ח"כ בן ארי מאמינים כי ימשוך אליו את תושבי השכונה, ייקרא להם לאמץ לחיקם את העובדים הזרים. חוג הבית הוא פעולה נוספת בסדרה של צעדי פרובקציה של בן ארי שמכוונת נגד אנשי השמאל במטרה לדבריו "לחשוף את פרצופם הצבוע".

בימים הקרובים צפויים תושבי שכונות צפון תל אביב לקבל טלפון ובו הודעה מוקלטת, בה הם יוזמנו לחוג בית וכן יוזמנו ליטול חלק ב"פרוייקט" של הימין.

"כל משפחה תיתן קורת גג"

"עבורנו, המילים סובלנות, אהבת הזר וקבלת השונה הם לא רק מילים ריקות מתוכן", יאמר בן ארי בהודעה המוקלטת. "אלו ערכים שכולנו חייבים לקיים. במהלך חוג הבית אתם תיקחו על עצמכם את האחריות להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות. אתם תחבקו את המסתננים הבלתי חוקיים שגרים בדרום תל אביב, ותהוו דוגמא לכל הארץ שכולם ידעו שרמת אביב היא לא רק דיבורים, אלא שכונה ליברלית הפותחת את שעריה לאחר. כל משפחה תיתן קורת גג לפחות לסודני אחד. אל תשאירו אותם חסרי כל. רמת אביב היא שכונה לדוגמא".

כזכור, בעבר כבר ביצעו אנשי הימין מספר פעולות להכנסת הסודנים לצפון תל אביב. במקרה אחד הודיעו הפעילים כי ישכרו דירות ברמת אביב, ויישכנו בהן סודנים מדרום תל אביב. באירוע אחר הכניסו כאמור עשרות פועלים זרים לבריכת גורדון בעיר. כצפוי, פעילותו של בן ארי לא מצאה חן בעיני המתגוררים בשכונות הצפוניות. התושבים הגדירו אותה כפרובוקטיבית, וטענו כי דווקא הוא הגזען האמיתי.

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

עוד בנושא:
התוכנית הקודמת: ”רמת אביב "תחילה” למען הזרים"
תושבי רמת אביב: "בן ארי גזען ושונא זרים"
בדרום תל אביב הפגינו: ”לסלק 200 אלף מסתננים"
”החוק נגד המסתננים - פגיעה מחרידה בזכויות אדם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully