וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דוד אמסלם יאמן את הקבוצה בעונה הבאה

17.7.2011 / 16:17

הבעלים החדשים הגיעו לבית וגן ונתנו את הקרדיט לאמסלם שאמר: "לפנינו עבודה קשה". איציק עובדיה עשוי להתמנות כעוזרו

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

תהליך ההתחדשות שעובר על בית"ר ירושלים עם קניית הקבוצה על ידי דן אדלר ואדם לוין, מתחיל לקבל צורה וכיוון חיובי. הערב (ראשון) נודע כי דוד אמסלם, ששימש כעוזרו של רוני לוי בעונת 2010/11, יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה. אמסלם היה על הכוונת של איציק קורנפיין, לאחר עזיבתו של רוני לוי, אך עם הגעת הבעלים החדשים הייתה אי ודאות לגבי זהותו של האיש שיעמוד מאחורי הקווים.

כבר אתמול דיווחנו כי אמסלם צפוי להתמנות כמאמן לבית"ר

"רוצים להצעיד את בית"ר למקום בו היא צריכה להיות"

היום כאמור, אישרו הבעלים את מינויו של אמסלם. התכנון המקורי של קורנפיין אחרי עזיבתו של לוי היה להביא מאמן חדש ולהשאיר את אמסלם כעוזרו, אלא שבשבועות האחרונים ניהל שחקן העבר את אימוני הקבוצה בצורה מוצלחת, איחד את השחקנים, ועתה מאמינים במועדון ביכולותיו. המאמן עצמו נשמע נרגש מאוד לאחר המינוי, ואמר: "אני מודה לבעלים שנתנו לי את תפקיד המאמן הראשי. יש לנו עוד הרבה עבודה קשה לפנינו". מי שעשוי להפוך לעוזרו של אמסלם הוא איציק עובדיה, ששימש כעוזר המאמן בעונה שעברה במכבי תל אביב ומ.ס אשדוד.

אמסלם, ששיחק בקבוצה במשך עונות רבות וזכה איתה במספר תארים, פרש בסיום עונת 2008/9, וקיבל תפקיד במועדון, כששימש כעוזרו של יצחק שום. לאחר פיטוריו של שום בעונה שלאחר מכן, מונה אמסלם למאמנה הזמני של הקבוצה, אך בהמשך עבר לתפקיד הסקאוט בעקבות הגעתו של אורי מלמיליאן לתפקיד המאמן. בעונה שעברה שימש אמסלם כעוזר המאמן בקבוצה לצידו של רוני לוי, אך עתה, עם עזיבתו של לוי לרומניה, מקבל שוב אמסלם את המושכות.

בתוך כך, צמד הבעלים החדש, אדם לוין ודן אדלר התחיל בעבודתו כשהגיעו למתחם האימונים של בית"ר ירושלים, בית וגן, על מנת לצפות באימון הקבוצה לראשונה מאז רכשו את המועדון. הבעלים נראו נרגשים מאוד, ואף הגדילו לעשות כשבמהלך האימון, כשראו את שחקני בית"ר רצים מסביב למגרש, הצטרפו אליהם ופצחו בספרינט, לשמחתם של השחקנים המשועשעים.

אדלר פנה אל התקשורת במהלך האימון ואמר: "כולנו שמחים ומתרגשים להיות פה. אנחנו רוצים להצעיד את בית"ר למקום שבו היא צריכה להיות - קבוצה מצליחה". באתר הרשמי של הקבוצה נכתב כי הבעלים אמרו לשחקנים: "אנחנו כאן בשביל להראות מה בית"ר מסוגלת ואת הקסם המיוחד שיש בעיר ובקבוצה הזאת ואת כל זאת נוכל לעשות רק אם נהיה ביחד. המטרה המרכזית היא יציבות למועדון, יש לנו אמון מלא באיציק ובצוות המקצועי".

הבעלים אף התייחסו לעתיד ואמרו: "אנחנו כאן להרבה זמן ולא לשנה אחת. חלמנו הרבה זמן לעשות משהו למען ירושלים ועשינו זאת מתוך חשיבה שסמל המנורה הוא לא רק לוגו של בית?ר אלא סמל. לא תיארנו לעצמנו שנגיע לרגע כזה. אנו נרגשים ומצפים לעבוד כבר עם השחקנים בשביל למצות את הפוטנציאל".

איציק קורנפיין פנה אל השחקנים ואמר להם: "כמו שאמרתי לכם לפני שבועיים: אתם תעשו את העבודה על המגרש ואנחנו נדאג לכל השאר. מדובר בשני אנשים רציניים מאוד, הם באו במיוחד מלונדון בשביל ללמוד לראות ולחזק את הקבוצה, זאת התחלה חדשה" .

קפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן נראה מאושר במיוחד ואמר: "אין ראוי מדוד אמסלם לאמן את בית"ר ירושלים. אנחנו ניתן הרבה בשבילו ונעשה אותו המאמן הכי טוב בארץ. עכשיו נחכה לראות איך הקבוצה תתחזק וניתן לזמן לעשות את שלו. צריכים להיות סבלניים ואני בטוח שנהיה קבוצה חזקה".

עתה יתפנו במועדון לבחון אפשרויות חיזוק שונות, כששני שמות שעלו לאחרונה הם אלה של משה אוחיון ושל עידו אקסברד. מועמדותו של אוחיון תיבחן כבר בימים הקרובים, כשגם האפשרות של אקסברד, שהוצע לקבוצה בתקופה האחרונה נבחנת עתה בחיוב.

מה האתגרים המצפים לצמד הבעלים החדשים?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

שחקני בית"ר ירושלים מצטלמים עם הבעלים דן אדלר, אדם לוין. מגד גוזני
אפשר לחייך ולשמוח, אבל הרבה עבודה קשה עוד מחכה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully