וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: ליאונל מסי לא מכיר את ההמנון?

כוכב ברצלונה ממשיך לעמוד במרכז הביקורות בארגנטינה, שם זועמים לא רק על היכולת החלשה אלא על כך שלא שר את ההמנון

«iframe width="425" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/d_QyfM2aCCo" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

הביקורות בארגנטינה על ליאונל מסי רק הולכות ומתגברות. הכוכב הגדול של ברצלונה, שנתון תחת לחץ עצום להוביל את האלביסלסטה לזכייה בקופה אמריקה הביתי ולתואר ראשון מאז 1993, הציג יכולת מאכזבת בשני המשחקים הראשונים בטורניר, אבל הרגיז את האוהדים בעיקר לפני התיקו המאופס מול קולומביה, כשלא שר את ההמנון הלאומי.

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

הלחץ משתק את נבחרת ארגנטינה

התקשורת הארגנטינאית לא הפסיקה להתעסק בתמונות שקלטו את מסי כשחקן היחיד מההרכב הארגנטינאי שלא שר את ההמנון, והעלו השערות לפיהן הוא כלל לא יודע את המילים. הטלוויזיה הארגנטינאית ציינה כי זו לא הפעם הראשונה בה מסי מתעלם מההמנון, ואף ייחדה תכנית שהתמקדה בהבעות הפנים של השחקן ב-20 הדקות האחרונות מול קולומביה, בהן נראה מיואש מתמיד. לדעת הפרשנים, מסי המדוכא לא חייך ולו פעם אחת, והוא רחוק ממצב הרוח הטוב שמאפיין אותו בברצלונה. גם היכולת בהתאם.

מסי סופג את מירב הביקורות, אך גם האחרים לא יוצאים נקיים. השחקנים כבר כונו "11 הליצנים" ואילו המאמן סרחיו באטיסטה שמע במהלך המשחק האחרון ובעיקר אחריו את הקהל קורא בשמו של קודמו בתפקיד, דייגו מראדונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully