וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה סיימה ב-0:0 מאכזב עם קולומביה

מי היה מאמין שאחרי שני מחזורים בטורניר, האלביסלסטה יהיו עדיין ללא ניצחון. הלוס קפטרוס היו יותר מסוכנים והחמיצו הרבה

כל החדשות בנוגע לקופה אמריקה 2011

צפו בתקציר המשחק

אפילו בחלומות הכי גרועים שלו סרחיו באטיסטה לא האמין שאחרי שני משחקים בקופה אמריקה, נבחרת ארגנטינה עדיין תהיה בלי ניצחון, אבל כנראה שמשהו לא דופק באלביסלסטה. אחרי ה-1:1 המביך במשחק הפתיחה מול בוליביה במשחק הראשון בבית א', התייצבו ליאונל מסי וחבריו נגד קולומביה במטרה להשיג ניצחון ראשון אל מול עיני הקהל הארגנטינאי, אך, שוב, לשווא. הנבחרת המארחת סיימה ב-0:0 מאוד מאכזב מבחינתה נגד הלוס קפטרוס, שהיו יותר טובים במשחק וממשיכים להוליך את הבית עם ארבע נקודות.

סרחיו רומרו פתח בשער ארגנטינה, כשפאבלו סבאלטה, ניקולאס בורדיסו, גבי מיליטו וחאבייר סאנטי מאיישים את החוליה האחורית. אבר באנגה, חאבייר מסצ'ראנו ואסטבן קמביאסו בשלישיית הקישור, ואילו מסי, קרלוס טבס ואסקיאל לאבצי בחוד.

ארגנטינה הייתה פעלתנית והתקפית יותר בתחילת המשחק, כשקמביאסו אפילו כמעט הצליח להפתיע את שוער קולומביה, אלא שהאורחת יצאה במהרה מהלחץ ואלמלא החמצה גדולה של אדריאן ראמוס, שכבש את שער הניצחון נגד קוסטה ריקה (0:1), הייתה כבר עולה ליתרון. גם דיירו מורנו הספיק להחטיא, ועם עוד מספר הצלות גדולות של רומרו, ארגנטינה הצליחה בקושי לשמור על שער נקי.

ההזדמנות הטובה ביותר של ארגנטינה הייתה כשמסי מסר ללאבצי, אלא שלואיס אנריקה מרטינס התערב ומנע מהמארחים לכבוש. באטיסטה הכניס אחרי שעה של משחק את פרננדו גאגו במקום קמביאסו וסרחיו אגוארו, שכבש את שער השוויון נגד בוליביה, במקום לאבצי, כשגם גונסאלו היגואין נכנס בדקה ה-72 על חשבון באנגה, אלא שגם זה לא עזר וארגנטינה עדיין ללא ניצחון בקופה אמריקה, אליה היא הגיעה אולי כפייבוריטית מספר 1.

הלילה (1:15) תפגשנה בוליביה וקוסטה ריקה, כשניצחון של כל אחת מהן, יוריד את ארגנטינה למקום השלישי בבית. במחזור האחרון תפגוש ארגנטינה את קוסטה ריקה הצעירה וחסרת הניסיון. שום דבר עוד לא אבוד עבור האלביסלסטה, בוודאי כאשר משניים מתוך שלושה בתים עולות שלוש נבחרות, אבל בטח לא לזה - להתחיל בחישובים כבר אחרי שני מחזורים - פיללו בארגנטינה.

קולומביה, מנגד, כבר הבטיחה כמעט סופית את מקומה ברבע הגמר. הלוס קפטרוס, שנהנו מניצחון קטן במשחק הראשון, ניצבים בראש הבית עם ארבע נקודות, כאשר במחזור האחרון הם יפגשו את בוליביה, שמדורגת בינתיים עם נקודה אחת הודות לתיקו עם ארגנטינה.

סרחיו רומרו שוער נבחרת ארגנטינה הודף כדור. AP
בעוד הצלה גדולה. סרחיו רומרו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully