וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכנסת מתנגדים לקמפיין השמאל הלאומי למען שליט

פנחס וולף

29.6.2011 / 0:05

תנועת השמאל הלאומי פרסמה קמפיין שבמרכזו כרזה ובה בנו של רה"מ כשהוא מחליף את גלעד שליט. ח"כ שמאלוב-ברקוביץ יזמה בתגובה הצעת חוק שתאסור שימוש בדמויות בני משפחות של אישי ציבור

הקמפיין החדש של תנועת "השמאל הלאומי" למען שחרורו של גלעד שליט, הצליח להרגיז לא מעט אנשים בהם גם חברי כנסת. במרכז הקמפיין עומדת כרזה ובה תמונתו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, כשהיא מחליפה את תמונתו של גלעד שליט, בליווי הכיתוב "יאיר עדיין חי בבית", כשהכוונה היא לשאול את ראש הממשלה מה היה עושה לו היה בנו בשבי.

בעקבות הקמפיין, יזמה ח"כ יוליה שמאלוב ברקוביץ' (קדימה) הצעת חוק המבקשת לאסור שימוש בדמותם ובתמונתם של בני משפחת ראש הממשלה ושל אישי ציבור בקמפיינים פוליטיים. שמאלוב ברקוביץ' תקפה את הקמפיין ויוזמיו בחריפות ואמרה כי "בסופו של שבוע בו הצליחה משפחת שליט להחזיר את גלעד לראש סדר היום באמצעות מייצג הצינוק, מגיח 'השמאל הלאומי' ומקלקל לה. הקמפיין המכוער מדרדר את ישראל ממדינה נורמלית בעלת חוסן לאומי למדינה חשוכה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מוזר מאוד שתמונתו של הבן של שרה ובנימין על הכרזה מעוררת סערה, בעוד שלתמונתו של הבן של אביבה ונועם על הכרזה כבר התרגלנו". כרזת תנועת "השמאל הלאומי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ שמאלוב בקרוביץ' תקפה גם את מייסד התנועה, עורך הדין אלדד יניב, ואת חבריה ואמרה כי "את אלדד יניב ושותפיו לא מעניין כהוא זה לא גלעד שליט ולא משפחת שליט. השמאל הלאומי מנצל באופן ציני את הוויכוח הציבורי, ומחריף אותו רק על מנת להיבחר לכנסת הבאה. איבדתם כל טיפת לאומיות, הסרתם את המסכה האמיתית מעל פרצופכם. תתביישו". שמאלוב ברקוביץ' האשימה בהודעתה את חברי התנועה בהעלאת מחיר שחרורו של גלעד, ואמרה כי "זהו קמפיין שגדולי מחבלי ושונאי ישראל היו חותמים עליו בשמחה".

מתנועת "השמאל הלאומי" נמסר בתגובה לדברים כי "מוזר מאוד שתמונתו של הבן של שרה ובנימין על הכרזה מעוררת סערה, בעוד שלתמונתו של הבן של אביבה ונועם על הכרזה כבר התרגלנו, והיא הפכה למשעממת. הגיע הזמן שנתייחס לגלעד". עוד נכתב בהודעת התנועה, כי "לא מספיק מהפה אל החוץ להגיד שגלעד הוא הבן של כולנו. צריך לפעול במעשים ולא בדיבורים, כדי שגם גלעד יוכל לטוס עם הוריו לחופשה בניו יורק, ולא רק יאיר או משה מהרצליה או יעל מבאר שבע. לבן של כולנו מתייחסים כמו לבן של כולנו".

עוד באותו נושא:
פעילי השמאל הלאומי התפרצו לנאום דני איילון
השמאל הלאומי: "אביגדור ליברמן=פרעה מלך מצרים"
נעם שליט על ה"צינוק": "ממחיש השבי"

(עדכון ראשון: 21:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully