וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ימי טורק מונה לנציגו של הראל

כוכב העבר של האדומים הצהיר: "המועדון חשוב מהכל, אעשה מה שצריך". טביב הכריז כי ישדרג משמעותית את מתקני המועדון

האם ההליך המשפטי בין טביב להראל יוכרע בקרוב?

בצל ההליך המשפטי בין הבעלים של הפועל תל אביב, אלי טביב ומוני הראל, בסיומו יתברר מי מהם יעזוב את המועדון ומי יישאר, נודע הערב (שלישי) כי שחקן העבר והסמל האדום, רפעת "ג'ימי" טורק מונה על ידי הראל כנציגו בהנהלת המועדון. "המועדון יותר חשוב מהכל", אמר טורק לאחר קבלת התפקיד. "הגעתי מאהבה ודאגה למצבו ואעשה מה שצריך כדי שימשיך להתנהל כמו בשנים האחרונות, ושנוכל להעמיד קבוצה שתילחם על כל התארים".

בתוך כך, נדמה כי טביב שלח היום מסר לעתיד, בכל הנוגע למחלקות הנוער והילדים של המועדון. לאחר יותר מ–10 שנים בהן לא הוחלף הדשא הסיננטטי במתחם אימוני הנוער של המועדון, החליט היום טביב לשדרג ולחזק את מתקני מחלקות הנערים והנוער.

העבודות במתחם הנוער יצאו לדרך כבר ביום ראשון הקרוב, ויכללו שדרוג חדרי ההלבשה והחלפת משטח הדשא הסיננטי לדשא דור חמישי שאיננו סופח חום, ועמידותו לנזק גבוהה יותר. ביצוע השדרוג של המתקנים יאפשר להגדיל עוד יותר את היצע שעות האימון למחלקת הנוער, המונה 10 קבוצות בגילאים שונים, ולמעלה מ–700 ילדים ונוער העושים שימוש במתקנים.

כמו כן, החליטה הנהלת הקבוצה לשכור מתחם מגרשים בצפון העיר (מגרשי בית"ר שמשון) כדי לפתוח בית ספר לכדורגל שישרת את תושבי צפון תל אביב ואזור השרון. המגמה הזו הינה חלק מתוכנית ההנהלה להכשרת דור של שחקני בית שבסופו של דבר ישמשו כמאגר הסגל של הבוגרים בשנים הקרובות.

מאמן העל של מחלקת הנוער, זאביק זלצר אמר בתגובה: "אני שמח שסוף סוף, לאחר שנים של הבטחות יחלו בקרוב בעבודות לשדרוג המתחם והתאמתו להתרחבות הצפויה של מחלקת הנוער. אנחנו מאוד גאים בכך שהשנה האני עדוואי, גיל גילקרוב ואלכס בסוק הוקפצו לשחק בשורות הקבוצה הבוגרת, ואני בטוח שתופעה זו רק תתעצם בשנים הקרובות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully