וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם אמיתי 4: המתח, הרגש והסקס עדיין שם

שני גורקביץ'

27.6.2011 / 14:59

"דם אמיתי" חזרה לעונה רביעית ולמרות סצנת פתיחה מאכזבת, הפרק הראשון סיפק את מנת העניין הנדרשת, כמובן מבלי לוותר על סצנת סקס עסיסית. שני גורקביץ' נועצת שיניים

שנה שלמה חיכו מעריצי "דם אמיתי" כדי לראות מה קרה באותו לילה סוער בבון טאמפ: האם ביל ניצח את המלכה? האם לאפייט הוא מכשף? האם סאם הרג את טומי? ולאן לעזאזל נסעה טרה? טוב, זה שקר. אף פעם לא באמת התעניינו מה קורה בעיירה שכוחת אל בלואיזיאנה וזה לא באמת מעניין האם התינוק של רנה ייצא מפלצת או לא. בסוף העונה השלישית של "דם אמיתי" כל מה שרצינו לדעת הוא מתי תהיה עוד סצנת סקס מטונפת ומי יהיה הגבר שיככב בה לצד סוקי סטקהאוס, הפיה הכי לוהטת ביער.

פרק פתיחת העונה הרביעית של הסדרה, שבה העירום תמיד מוצדק ותמיד הכרחי לתסריט, שודר הלילה (שני) ברשת HBO בארצות הברית ולא איכזב, למרות התחלה בעייתית מאוד. כדי לארוג בחזרה את כל חוטי העלילה שנפרמו בעונה הקודמת השתמשו היוצרים בטריק הידוע מסדרות מדע בדיוני: תרגיל ה"קפצתי-למימד-אחר- וחשבתי-שעברו-רק-כמה-דקות", שהריצה את הדמויות שנה קדימה בחיים.

אם זה לא מספיק, במהלך סצנת הפתיחה התחוור לנו שלא רק עניין המסע בזמן הושאל אלא שכנראה שאחרי ביקור אחד יותר מדי בפסטיבל "קומיקון מישהו חשב שהתפאורה של "מסע בן כוכבים" נראית מגניבה והחליט לגייס אותה ל"דם האמיתי". הצרה היא שזה פשוט לא עובד.

"דם אמיתי" חוזרת: צפו בדקות הראשונות של העונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזמן רץ כשערפדים. מתוך "דם אמיתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד זאת, הפרק הראשון של העונה החדשה תופס את מכריה של מיס סטקהאוס כשהם ממשיכים בחייהם. לכולם יש כיוונים חדשים - חלקם מפתיעים - ומטרות לא צפויות כבר מסומנות. צריך לזכור כי בסוף העונה השלישית נפרדנו מראסל אדג'ינגטון ומהאיום שהוא היווה לאנושות. אין ספק שאנשי "דם אמיתי" ידאגו לכך שמישהו ימהר למלא את מקומו או, לכל הפחות, לנצל את מותו כדי לשנות את מהלך העניינים.

ברור - כמו תמיד ב"דם אמיתי" - שבפתח העונה החדשה יש גם את ההפסקות הקומיות שמספקים שלל תושבי העיירה, ובעיקר ג'ייסון, אחיה של סוקי, אדם שאף פעם לא באמת ידע איך עובד הקטע הזה של רוכסן ומכנסיים. ובנוסף, דמויות חדשות שצצות בפרק ונראות מבטיחות למדי.

"דם אמיתי": מי הגיע להשקת העונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו טוב, גם "מצויד" זה של HBO. חברי "דם אמיתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקווה שטמטום הפתיחה יינטש לנצח בהמשך הסדרה, שצפויה להמשיך גם לעונה חמישית, מצבה של "דם אמיתי" נראה טוב מאוד. נראה גם שבהמשך נגלה שהשנה שחלפה עשתה לכולם טוב, נפשית וגם פיזית כמובן. ג'ייסון, טרה, ביל, ג'סיקה, אריק ושאר דיירי האזור נראים מצוידים מתמיד וכן, יש סצנת סקס, ועוד של בנות.

וכמו בעבר, גם בפתיחת העונה החדשה "דם אמיתי" בוחשת בקביעות באלמנטים על-טבעיים, אך תמיד שומרת על רגליים מציאותיות על הקרקע. לפחות על פי הפרק הראשון, היא עדיין מלאת מתח, רגש והתשוקה הקטנה אך הבוערת לגלות מה קורה בסצנה שאחרי שיר הסיום, זו שצריך לחכות עוד שבוע ארור בשבילה.

"דם אמיתי" בוואלה! yes

העונה החדשה של "דם אמיתי" תשודר ב-yes Action החל מיום חמישי הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully