וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "הוגו צ'אווס נמצא במצב קריטי"

עיתון היוצא לאור במיאמי מצטט גורמי מודיעין שטוענים כי נשיא ונצואלה "במצב קריטי, אך לא אנוש". צ'אווס נראה לאחרונה בפומבי ב-9 ביוני. לפי השמועות הוא סובל מסרטן הערמונית

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, המאושפז בבית חולים בקובה, נמצא במצב קריטי ולכן הוחלט להאריך את אישפוזו. כך דיווח אמש (שבת) העיתון "אל נואבו הרלד", היוצא לאור במיאמי. צ'אווס נראה לאחרונה בפומבי ב-9 ביוני, ושלושה ימים לאחר מכן שוחח בטלפון בשיחה שהושמעה בטלוויזיה בארצו, בה טען כי מצבו טוב. עם זאת, לפי הדיווח בעיתון, "צאבס נמצא במצב קריטי, אם כי לא אנוש". העיתון מצטט גורמי מודיעין אמריקאים שביקשו להישאר בעילום שם.

שתיקתו הממושכת של צאבס הובילה לספקולציות לגבי מצבו הבריאותי. בין היתר נטען כי הוא סובל מסרטן הערמונית. גורמי המודיעין סירבו לאשר זאת. כמה מבני משפחתו של צ'אווס הגיעו לקובה ב-72 השעות האחרונות. בתו רוזינס ואמו מריזבל רודריגז עזבו את ונצואלה בדחיפות בדרכן לקובה, במטוס של חיל האוויר של ונצואלה.

אתר אינטרנט בונצואלה פירסם תמונות של צ'אווס ב-17 ביוני בהן הוא נראה יחד עם פידל וראול קסטרו בחדר בית החולים. לפני הדיווח שפורסם היום הודיע אחיו, אדם צ'אווס, כי הוגו מחלים בקצב מהיר וכי מצבו טוב. "בתגובה לכל השמועות - אני יכול להבטיח שהנשיא מחלים בקצב מספק. הנשיא הוא אדם חזק". הוא הוסיף כי עדיין לא ידוע מתי ישוב הביתה אך העריך כי ישוב בתוך 10 ימים".

בניסיון להפריך את השמועות על מצבו של צ'אווס, מישהו דאג לעדכן את חשבון הטוויטר של הנשיא, לראשנוה מזה 20 יום. בציוץ נכתב כי "אני איתכם במהלך המאבק בכל יום! עד לניצחון תמיד! אנחנו מנצחים, וננצח!"

(עדכון ראשון: 22:27)

עוד על הוגו צ'אווס:
צ'אווס חושף: "קפיטליזם חיסל החיים במאדים"
צ'אווס מציע שגרירים לארצו: שון פן ונעם חומסקי
כשהוגו פגש את הילרי: "היה לה חיוך ספונטני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully