וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס החתימה את מאטרי, קוואליארלה, פפה ומוטה

הגברת הזקנה מתחמשת והוציאה כ-37 מיליון יורו תמורת חלוץ קליארי, חלוץ נאפולי, קשר ומגן אודינזה ששיחקו אצלה בהשאלה

העברות בעולם - 22.6

כנראה שהכישלון של העונה האחרונה עשה את שלו, ויובנטוס שסיימה במקום השביעי ללא כרטיס אפילו לליגה האירופית, לא מתמהמהת יותר מדי עם ההחתמות, והיום (רביעי) היא הודיעה על רכישה של לא פחות מארבעה שחקנים. מדובר בחלוץ אלסנדרו מאטרי, בפאביו קוואליארלה, סימונה פפה ומרקו מוטה, ששיחקו בעונה האחרונה ביובה בהשאלה, וכעת נרכשו על ידי הגברת הזקנה.

מטרי הצטרף מקליארי תמורת 15.5 מיליון יורו וחתם לארבע שנים אחרי שהגיע ליובה במהלך חודש ינואר האחרון. החלוץ שיחק בתחילת הקריירה במילאן שממנה הושאל בין השאר לפורטו. בארבע השנים האחרונות הוא שיחק בקליארי וכבש בשורותיה 36 שערים.

קוואליארלה, ששיחק בעונה האחרונה ביובה בהשאלה, הוחתם מנאפולי תמורת 10.5 מיליון יורו וישחק אצל הגברת הזקנה בשלוש השנים הקרובות. החלוץ בן ה-28 החל את הקריירה בטורינו, ובהמשך דרכו הוא שיחק גם באסקולי, סמפדוריה, אודינזה ונאפולי, כאשר במהלך העונה האחרונה הוא כאמור שיחק ביובה וכבש תשעה שערים ב-17 משחקים.

סימונה פפה שיחק בשנה האחרונה ביובה אחרי שהושאל מאודינזה, כשכעת הקבוצה רכשה את כרטיסו מאודינזה תמורת 7.5 מיליון יורו. הקשר חתם לארבע עונות. במהלך העונה, הבקיע פפה שישה שערים ב-27 משחקים. האחרון הוא מרקו מוטה, המגן הימני ששיחק גם הוא ביובה אחרי שהושאל מאודינזה, חתם לארבע עונות וכרטיסו נרכש תמורת 3.75 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully