וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס מקליש מונה למאמן אסטון וילה

אחרי שהתפטר מבירמינגהאם באמצעות האימייל, עבר המאמן הסקוטי ליריבה העירונית. האוהדים זועמים, פרגוסון מפרגן

זה היה באוויר, אבל היום (שישי) הפך רשמי: אלכס מקליש, שהתפטר מבירמינגהאם באמצעות האימייל לפני שישה ימים, חצה את הכביש ומונה למאמנה של היריבה המושבעת אסטון וילה. המאמן הסקוטי בן ה-52 חתם לשלוש שנים וינסה להוכיח שההימור השנוי במחלוקת של רנדי לרנר היה מוצדק.

"אנחנו מאמינים שהחתמנו את האיש המתאים לתפקיד", הודיע היו"ר פול פוקנר בהודעה רשמית שפרסם המועדון. וילה, שזרתה מלח על הפצעים של יריבתה העירונית, צפויה לפצות את בירמינגהאם בסופו של דבר בכ-2 מיליון יורו. בעוד מקליש זכה בגביע הליגה עם בירמינגהאם אך גם ירד איתה לליגת המשנה, אסטון וילה סיימה עונה בינונית במקום התשיעי.

"אני גאה לקבל את ההזדמנות לאמן במועדון עם היסטוריה כה גדולה כמו אסטון וילה", אמר מקליש, שמחליף בתפקיד את ז'ראר הוייה שעזב בגלל בעיות לב. "האתגר מבחינתי יהיה לצרף את הפרק שלי למורשת העצומה של המועדון. אני יודע שחלק מהאוהדים הביעו את אי שביעות רצונם מהמצב, אבל אני מבטיח לעשות הכל כדי לשכנע אותם שאני האיש שיכול להצעיד את המועדון קדימה".

גם אלכס פרגוסון, המנטור של מקליש, בטוח שעמיתו הסקוטי יצליח להרגיע את אוהדי וילה, שהפגינו ביום רביעי נגד מינויו. "הוא יזכה באמון האוהדים", הרגיע פרגוסון. "הוא אימן את ריינג'רס, אימן את סקוטלנד וזכה בתארים למרות משאבים מוגבלים. אני חושב שהוא עשה עבודה נפלאה ויעשה זאת גם באסטון וילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully