וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן ברק תנהל את מחלקת החדשות של ערוץ הספורט

אמילי גרינצווייג

16.6.2011 / 14:32

ברק תחליף את דין דותן ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות ותשמש העורכת הראשית של מהדורות "חדשות הספורט" בערוץ

מורן ברק מונתה לעורכת הראשית של מהדורות חדשות הספורט של ערוץ הספורט. במסגרת התפקיד תשמש העורכת הראשית של מהדורת הערב ומהדורת הלילה ותנהל את מחלקת החדשות של הערוץ. ברק תחליף את דין דותן ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות.

מורן ברק, 37, נמנית על מקימי מערכת חדשות הספורט ב- 1998. בעבר היתה עורכת חדשות הספורט בגלי צה"ל, עורכת ומגישת פינת הספורט בחדשות 10 ובשנים האחרונות משמשת באופן קבוע כשדרנית כדורסל בערוץ הספורט. בנוסף לתפקידים בערוצי הטלוויזיה לקחה ברק חלק בקידום הספורט בארץ כמנהלת מקצועית בפרויקט אתנה לקידום נערות ונשים בספורט ואף חברה בועדת סנדלר בורוביץ- לקביעת אמות המידה של תקצוב גופי הספורט על ידי מועצת ההימורים. זאת בנוסף לארבע שנות אימון במועדון הכדורסל של הפועל גבעתיים והפועל תל אביב.

מורן ברק מסרה: "כמי שנמנתה בעבר על חלק מצוות ההקמה של "חדשות הספורט", התפקיד הנוכחי הוא סגירת מעגל עבורי. ערוץ הספורט הינו, ותמיד היה, הבית שלי ואני שמחה לקחת חלק משמעותי יותר בעשייה במסגרתו. בעשרים השנים האחרונות הספורט בכלל, ותחום החדשות בפרט, היו חלק בלתי נפרד מה- DNA שלי, בין אם על המסך ובין אם מאחורי הקלעים. יחד נשמור על מקומנו כמחלקת חדשות הספורט האיכותית, היצירתית והעניינית ביותר בארץ."

תומר תורג'מן, מנהל ערוץ הספורט: "מורן ברק היא עיתונאית מבריקה ובעלת ניסיון וידע רב בתחום הטלוויזיה. אני בטוח כי היא תדע להצעיד את מהדורות חדשות הספורט בכל הפלטפורמות המשודרות ותשמור על המותג כמוביל בקרב חובבי הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully