וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין למה לחכות

אמילי גרינצווייג

29.5.2011 / 22:39

החוזה בין אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לבין רדיו ללא הפסקה תם. תכנית הספורט של השניים תרד סופית מן האוויר בסוף החודש

הפעם זה סופי: אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' יפסיקו לשדר את תכניתם ברדיו ללא הפסקה, זאת עם סיום החוזה של השניים ב-31 במאי. כבר בחודש אוגוסט האחרון הודיעה הנהלת הרדיו על הקדמת מועד סיום ההתקשרות עם השניים, המגישים את תכנית הספורט בתחנה, לסוף חודש מרץ. עם זאת המשיכה התוכנית עד לסיום החוזה המקורי בסוף מאי. התוכנית, אותה הגישו השניים יחד עם המגישים הנוספים דורון ג'מצ'י וחיים רביבו, משודרת ברדיו ללא הפסקה מאז מאי 2009, ורשמה בסקרי ה-TGI האחרונים אחוזי האזנה נמוכים יחסית לתחנה: 1.1% בסקר האחרון ו-0.9% בסקר שלפניו.

במקביל, החוזה של תכנית הספורט המופקת על ידי ערוץ הספורט לרדיו תל אביב, 102FM, מסתיים בחודש יולי הקרוב ונבחנת אפשרות לפיה אסייג וברקוביץ' יצטרפו לתחנה. גורמים ב-ONE מציינים כי המעבר לרדיו תל אביב איננו רלוונטי לתקופה הקרובה, אך אינם פוסלים שום אפשרות לעתיד.

מרדיו תל אביב נמסר: "ההתקשרות בין ערוץ הספורט לרדיו תל אביב מסתיימת בחודש יולי. רדיו תל אביב בוחן בימים אלה את המשך ההתקשרות וחלופות נוספות, כשתתקבל החלטה תצא הודעה מסודרת". אייל פאר, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה 103FM מסר בתגובה: "לאחר החלטה משותפת הוחלט בין הצדדים בשלב זה לא לחדש את החוזה שמסתיים בסוף חודש מאי. אני מודה באופן מיוחד לאופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וצוות ONE על התוכנית והעבודה המשותפת, רדיו ללא הפסקה ישמור תמיד פינה חמה לצוות התוכנית ומאחל להם הצלחה".
מערוץ הספורט לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully