וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול סיכם במכבי פתח תקוה

27.5.2011 / 15:01

ערך שיחה נוספת עם ההנהלה, שצפויה להכריז עד יום ראשון על מינויו לתפקיד המאמן. גורם במועדון: "בלבול מוערך מאוד"

מאמן הכדורגל מרקו בלבול סיכם במכבי פתח תקוה והוא ימונה למאמן הקבוצה ויחתום במקומו של פרדי דוד שסיים את תפקידו בתום העונה. בלבול שוחח היום (שישי) עם הנהלת מכבי פתח תקוה, הצדדים סיכמו את כל הפרטים והמועדון אישר כבר היום כי בלבול סיכם בקבוצה. גורם בקבוצה אמר: "סגרנו את רוב הפרטים. בלבול מאמן מוערך מאוד". יש לציין שהסיכום היום עם בלבול הגיע לאחר סבב טלפונים בין ראשי הקבוצה לבלבול.

כזכור, אתמול נפגש היו"ר משה זוארץ במשרדו עם בלבול. בפגישה נכח גם נשיא הקבוצה עמוס לוזון, והשלושה שוחחו על חזונו של המאמן במידה וימונה לתפקיד. לאחר הפגישה אמר גורם בקבוצה: "ישבנו, החלפנו דעות, בקרוב נחליט לגביו, ייתכן ויוחתם כבר מחר".

בלבול, שיחגוג בקיץ 44, חוזר לאמן בליגת העל לאחר הפסקה בת שנה. כזכור, בקיץ שעבר התפטר המאמן מבני סכנין בשל סיבות אישיות. לפני כן, הדריך בלם העבר של מכבי חיפה ומכבי תל אביב את מכבי הרצליה והפועל באר שבע (שתי קדנציות) וכן עבד כעוזר מאמן במכבי נתניה ומכבי תל אביב. במהלך עונת 2009/10 מונה למאמן סכנין וסחף את הקבוצה למקום השביעי וכאמור, בשנה שעברה החליט לפרוש מאימון בשל סיבות אישיות ועבר לאנגליה, שם הועסק כאחד מבין עשרות הסקאוטים של ווסטהאם אותה אימן אברהם גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully