וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה ולדאנו עוזב את ריאל מדריד

המנהל הספורטיבי המסור סיים את תפקידו במועדון, כנראה בגלל סכסוך עם מוריניו. עיתוני מדריד: ניצחון גדול לפורטוגלי

חורחה ולדאנו, המנהל הספורטיבי של ריאל מדריד, סיים את תפקידו במועדון. הסיבה היא מערכת היחסים הרעועה עם המאמן ז'וזה מוריניו. לטענת חלק מכלי התקשורת בספרד, מוריניו הציב אולטימטום להנהלה: "הוא או אני". ולדאנו נפגש היום (רביעי) עם הנשיא פלורנטינו פרז והשניים הגיעו לסיכום על הפסקת עבודתו. ריאל אמורה לקיים מסיבת עיתונאים בנושא בהמשך.

מערכת היחסים בין השניים הייתה עכורה מהרגע הראשון. כשמוריניו הוצג כמאמן ריאל, טען ולדאנו כי הסכסוך ביניהם הסתיים לפני שלוש שנים. בפועל, לא שררה בין השניים אהבה גדולה. מוריניו זעם על כך שהארגנטינאי לא עשה מספיק כדי לחזק את הקבוצה בינואר ואילו ולדאנו, בשיחות פנימיות, התלונן על הביקורת שמעביר מוריניו על השופטים.

כל הניסיונות לפייס בין השניים והמאמצים של פרז למצוא פתרון עלו בתוהו והפרידה הייתה עניין בלתי נמנע. בספרד נטען כי עזיבתו של ולדאנו היא ניצחון גדול למוריניו בדו קרב בין השניים. חלק מכלי התקשורת במדריד העבירו ביקורת על ההחלטה להיפרד מאדם שנחשב "איש של המועדון", עובד מסור ונאמן ואיש נעים הליכות.

הארגנטינאי בן ה-55 שיחק בריאל מדריד בין השנים 1984 ל-1987 ולמעשה סיים את הקריירה במועדון. בהמשך שימש כמאמן קבוצת הנוער של הבלאנקוס, הדריך את טנריפה וחזר כדי להוביל את ריאל לאליפות בעונת 1994/5. ב-1997 ולדאנו שב לריאל, הפעם לתפקיד המנהל הספורטיבי אותו מילא שמונה שנים. עם בחירתו של הנשיא פרז ב-2009, שב ולדאנו למועדון לתפקיד המנהל הספורטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully