וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי פוטר מצ'לסי

הבלוז החליטו לסיים את ההתקשרות עם המאמן, שזכה אשתקד בדאבל. וילאש בואש מועמד להחליפו ע"פ סוכנויות ההימורים

צ'לסי הודיעה הערב (ראשון) על סיום עבודתו של מנג'ר הקבוצה קרלו אנצ'לוטי, שנה לפני שפג תוקפו של החוזה (2011/2). המאמן האיטלקי הגיע לקבוצה לפני שנתיים, כשהחליף את חוס הידינק בתום עונת 2008/9. בשנה הראשונה שלו הצליח אנצ'לוטי להביא את צ'לסי לזכייה בדאבל באנגליה. עם זאת, הכחולים לא הצליחו להגיע לשלבים הגבוהים של ליגת האלופות, התואר היחיד שחסר עדיין לרומן אברמוביץ'.

אלא שבעונה השנייה שלו איבד אנצ'לוטי את שני התארים ולא הצליח להגיע לגמר ליגת האלופות, כשהודח ברבע הגמר על ידי מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי פתחה את השנה בצורה מצוינת אך חוותה דעיכה גדולה מאוד במהלך העונה. לקראת סיום העונה, חזרה קצת למאבק האליפות אבל הפעם לא יכלה לשדוים האדומים. בגביע האנגלי הודחה הקבוצה על ידי אברטון בפנדלים בסיבוב השני.

בהודעה לעיתונות מטעם המועדון נמסר: "הבעלים וההנהלה רוצים להודות לקרלו על תרומתו ועל ההישגים אליהם הוביל את המועדון מאז הגעתו ביולי 2009, כולל הדאבל ההיסטורי. ההופעות של העונה לא ענו על הציפיות, והמועדון מרגיש שזה הזמן לעשות שינוי לפני ההכנות לעונה הבאה. קרלו תמיד יהיה רצוי בסטמפורד ברידג' ותמיד יזכה לכבוד על תרומתו להיסטוריה שלנו. המטרות של צ'לסי לא השתנו וכעת נרכז את המאמצים במציאת מנג'ר חדש".

במהלך העונה, בתקופה הקשה של צ'לסי, נפוצו לא מעט שמועות על כך שהבעלים הרוסי של המועדון ייפרד לשלום מהאיטלקי אלא שהוא נשאר איתו עד סיום העונה. אנצ'לוטי אמר כל העת שהוא לא יהיה מופתע ולא ממש עצוב אם וכאשר ייאלץ לעזוב את המועדון. בסוף השבוע האחרון אף אמר: "לא אזיל דמעה אם צ'לסי תפטר אותי". עם זאת, הוסיף שלא ציפה לכך ששנה לאחר הדאבל, יהיה בסכנת פיטורים מהקבוצה, דבר שהתממש בסופו של דבר.

אגב, העונה האחרונה הייתה הגרועה ביותר של צ'לסי מאז רכש אותה רומן אברמוביץ' ב-2003. עוד באותו הנושא, המנג'ר שיגיע אחרי אנצ'לוטי יהיה השביעי תחת אברמוביץ'. היום, אחרי ההפסד 1:0 לאברטון, דווקא נשמע אנצ'לוטי די רגוע ואמר: "עכשיו אני אצא לחופש, אבל אני לא יודע כמה זמן החופש שלי יהיה. עדיין לא קבענו להיפגש, אבל אני חושב שזה יקרה בשבוע הבא. עכשיו, כשהעונה נגמרה, המועדון יכול להחליט לגבי המשך העסקתי ואני משוכנע שזה מה שיקרה. אני לא צריך להגיד כלום לאף אחד במועדון, הם יכולים לשפוט אותי לפי התוצאות שלי בשנתיים האחרונות".

המועמדים הבכירים להחליף את אנצ'לוטי, לפחות על פי סוכנויות ההימורים, הם אנדרה וילאש בואש שנחשב לפייבוריט. חוס הידינק, שאימן את הקבוצה באופן זמני ב-2009, נחשב למדורג מספר שתיים בסוכנויות ההימורים, בעוד מאמן העבר של הקבוצה ומאמן ריאל היום, ז'וזה מוריניו, זוכה ליחס של 4 ל-1, כמו גם מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully