וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו ערפאת: "אנשי הפועל עכו פרצו לביתי"

שחקן הפועל עכו לשעבר התראיין לעיתון הרוסי "ספורט-אקספרס", והתלונן על יחס מחפיר מצד קבוצתו האחרונה בארץ

ג'קו ערפאת, חלוצה לשעבר של הפועל עכו, מאשים הבוקר (שישי) בראיון לעיתון הרוסי "ספורט-אקספרס" את קבוצתו לשעבר ביחס מחפיר כלפיו. ערפאת, אשר חתם באנז'י מחצ'קלה הרוסית בתום סאגה שנמשכה חודשים ארוכים, קובל בעיקר על התנהלותו של המאמן אלי כהן. "אין לך מושג מה הלך שם. היו לי בעיות קשות מאוד בישראל. זכיתי ליחס מזעזע, פשוט רדפו אותי במועדון. הכל החל כאשר ניגשתי למאמן, סיפרתי לו בגילוי לב שיש לי הצעות מקבוצות אחרות וביקשתי שלא יעמוד בדרכי. הוא אמר לי שאני נשאר, וסירב לענות כאשר תהיתי מדוע הוא מחליט כך" אמר ערפאת.

"מאז השיחה הפכתי למנודה מבחינת המאמן. הוא הוריד אותי לספסל, והחל להוציא לי את הנשמה בבדיקות כושר גופני ומשקל עודף. בדקות המעטות בהן שיחקתי, הראש ממש לא היה בכדורגל, ולכן לא הצלחתי להבקיע. המאמן רק ניצל זאת כדי לתקוף אותי" המשיך ערפאת. "בשלב מסוים, הם עברו את כל הגבולות. כאשר נסעתי ללוות את החברה שלי לשדה תעופה הם פרצו לביתי, הפכו את כל הארונות ושדדו אותי. לקחו בגדים, נעליים, בושם... אני לא יודע מה הם חיפשו שם. ברור לי לחלוטין כי מדובר באנשי הקבוצה כי הדלת לא נפרצה. רק בקבוצה היה עותק מהמפתח שלי. התקשרתי למשטרה, וזה היה הרגע בו החלטתי שאני חייב לברוח מישראל. למזלי, הסוכן התקשר אלי ואמר להירגע כי אנחנו טסים לרוסיה".

אנז'י נרכשה לפני תחילת העונה על ידי המולטי-מיליונר סולימן קרימוב והחתימה שורה ארוכה של כוכבים, ביניהם רוברטו קרלוס ומבארק בוסופה. ערפאת מבלה עד כה בקבוצת המילואים, אבל שומר על אופטימיות: "בינתיים לא התקדמתי לקבוצה הראשונה, אבל אני מקווה שזה ישתנה. הגעתי לכאן לשחק כדורגל, ולא בשביל הכסף. כסף היה לי גם בישראל. אני רוצה להתפתח כשחקן" טוען ערפאת, אשר מרוצה מהתנאים החדשים. "זה הבדל של שמיים וארץ! בישראל הכל היה שונה, וכאן הגישה מקצוענית מאוד. כל אימון הוא אירוע חשוב, ואף אחד לא מרשה לעצמו לזלזל בו".

בראיון התייחס ערפאת גם לסוגיית הגזענות ואמר: "אני גאה בצבע העור שלי, והקללות רק נותנות לי מוטיבציה. אני זוכר מה היה כששיחקתי בבני סכנין, קבוצה ערבית בישראל. במשחקים מול יריבות מערים יהודיות, היציעים הפכו לגהנום אמיתי. חוץ מזה, קוראים לי ערפאת, ולא קשה לנחש איך אוהדי הקבוצות היריבות הגיבו לזה". כאשר נשאל על משמעות שמו, אמר השחקן: "ברור שאין שום קשר ליאסר ערפאת. הרי אני אפילו לא מוסלמי. בשפתנו פירוש המילה הוא – אל תבקש דבר, תעבוד קשה ותשיג את הכל בכוחותיך שלך. אני משתדל לחיות כך שהשם יהלום אותי".

מאמן הפועל עכו אלי כהן בחר שלא להתייחס לדבריו של ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully