וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל הזהב: זוג הקשישים זכה ב-28 מיליון שקלים

במלאת 60 שנה לנישואיהם, קיבלו זוג תושבי הצפון בשנות השמונים לחייהם מתנה בלתי צפויה. הבעל מילא טופס לוטו וזכה בפרס הראשון - 28 מיליון שקלים. "זו הפעם הראשונה שמילאתי לוטומט"

תושבי הצפון בשנות השמונים לחייהם יזכו לחגוג את שנת ה-60 לנישואיהם בקלאסה. הבעל, מילא לראשונה בחייו טופס לוטו באמצעות מכשיר הלוטומט ולשמחתו הרבה התברר לו כי הוא הזוכה היחיד בפרס הראשון – 28 מיליוני שקלים.

בבדיקה הראשונה שמח הבעל לגלות כי זכה ב-12,000 שקלים "בלבד", אך כאשר אשתו לא האמינה לו, בדק שוב את הטופס וגילה את טעותו. הבעל סיפר כי "בדקתי את הטופס בלי משקפיים והחמצתי מספר, מיד קראתי לאשתי וסיפרתי לה שזכינו. היא התרגשה מאוד ומיד ביטלה את דברי ואמרה, 'לא יכול להיות שזכינו בכל כך הרבה כסף, בטוח שלא בדקת טוב, תבדוק שוב'. הרכבתי את משקפיי ובדקתי שוב ופתאום גיליתי שיש לי בטופס את כל המספרים ולא רק חמש והנוסף. אמרתי לאשתי, 'את זוכרת שאתמול סיפרתי לך שיש זוכה יחיד בלוטו ב-28 מיליון שקלים, אז כנראה שאנחנו אלה הזוכים'".

"אני ממלא לוטו כבר 40 שנים, במהלך כל השנים מילאתי באמצעות מספרים שלי (טופס ידני) וזו הפעם הראשונה שמילאתי בשיטת הלוטומט וזו ההוכחה עבורי שהמכונה ניצחה את האדם", סיפר הבעל. "השנה אנו חוגגים 60 שנות נישואים והרגשתי צורך עז להעניק לאשתי מתנה ייחודית ומקורית, אבל אף אחד מאתנו לא האמין שהמתנה תהיה כל כך יוצאת דופן במקוריות שלה", אמר.

(עדכון ראשון: 18:46, 05.05.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully