וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר אלי בן-אמו חשוד שגנב מיליונים

קובי מנדל

5.5.2011 / 13:01

שחקן הפועל חיפה ובית"ר תל אביב לשעבר, נעצר בחשד שביצע עבירות מרמה בהיקף של שני מיליון שקלים בעת שעבד כמתווך. לפני מספר שנים סיים לרצות עונש מאסר על עבירות דומות

שחקן הכדורגל לשעבר אלי בן-אמו, ששיחק בקבוצות הפועל חיפה ובית"ר תל אביב נעצר בתחילת השבוע בחשד שביצע עבירות מרמה בהיקף של שני מיליון שקלים, זאת לאחר שלפני מספר שנים סיים לרצות עונש מאסר שנגזר עליו בשל עבירות דומות. ראש מפלג ההונאות במחוז הצפוני במשטרה, רב-פקד אהרון גלאור אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי באחרונה פתח בן-אמו, תושב שלומי בן 47, משרד תיווך והעסיק בו תושבת נהריה בת 50 ששכלה לפני כמה שנים את בנה שטבע למוות במהלך חופשה באילת.

על פי החשד, לבן-אמו נודע שהאישה קיבלה פיצוי בסך 600 אלף שקלים, ולכן החל לבקש ממנה הלוואות בסכומים של כ-1,000 שקלים, ולהחזיר לה סכומים גבוהים מהסכום שלווה. לאחר שרכש את אמונה, היא מסרה לו המחאות מחסכונותיה אותם שמרה לעת זקנה ובאופן זה רוקן, על פי החשד, את כל חשבונותיה.

לדברי גלאור, בסך הכל הצטברו עשר תלונות נגד בן-אמו, עיקרן מצד לקוחות שביקשו לרכוש דירות באמצעות משרד התיווך שפתח. על פי החשד, הוא ביקש מהם עשרות אלפי שקלים כמקדמה, אותם הבטיח להפקיד בחשבון נאמנות אך שלשל את הכסף לכיסו. בחקירתו טען בן-אמו כי מדובר בכישלון עסקי ולא במרמה. המשטרה תבקש היום (חמישי) פעם נוספת להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully